A BMW i3-ast és i8-ast elsőként a Wallis Motor Duna budapesti márkakereskedésében, a Könyves Kálmán körúton lehet megrendelni, ahol egy 100 négyzetméteres területen kizárólag az i modelleket mutatják be. Hamarosan egy mobil kereskedelmi csatornán keresztül Magyarország teljes területén elérhetővé válnak a villanymotoros BMW-k: az ügyfelek az otthonuk vagy munkahelyük közelében próbálhatják ki, és vásárolhatják meg őket.
A piacra lépéssel egy időben a BMW i modelleket érintő szervizszolgáltatások is elindulnak. Egyelőre négy hivatalos márkaszervizt nevezett meg az importőr: a budapesti mellett a budaörsi, a győri és a debreceni márkakereskedések szervizei állnak majd az ügyfelek rendelkezésére, amelyeket jövő tavaszig további hivatalos szervizlehetőségek egészítenek ki.
Mindkét i modell karosszériája szénszál erősítésű műanyagból készül, amely 50 százalékkal könnyebb az acélnál, de ugyanolyan erős, és természetesen nem rozsdásodik. Állítólag a szénszálas anyag javítása egy esetleges baleset után nem kerül majd többe, mint a hagyományos acél karosszériáké. Az i3-as akkumulátorában a nyolc darab modult egyenként is lehet cserélni, ami szintén olcsóbbá teszi a fenntartást. Az importőr az autókra két év általános, a lítiumionos akkumulátorokra nyolc év vagy 100 ezer kilométer garanciát vállal, de az árban benne van egy öt évig terjedő ingyenes karbantartás csomag is.
A 170 lóerős i3 BEV (tisztán elektromos változat) alapára 11,83 millió forint, az alapfelszereltség része a 19 colos könnyűfémfelni-garnitúra, a LED-es fényszórók és hátsó lámpák, a sebességtartó automatika, az automata klímaberendezés, az elektromos ablakemelő, a központi zár, a tolatóradar és -kamera, az esőérzékelős ablaktörlő, az osztva dönthető hátsó üléstámla és az automatikusan elsötétedő belső visszapillantó is. Az i3-as hatótávolsága elvileg 130-160 kilométer, de sok elektromos fogyasztó (hifi, klíma, világítás, ülésfűtés stb.) használatával és dinamikus vezetési stílussal ennél kevesebb is lehet. Az i3 szinte csábít a száguldásra, 0-60 km/h-ig ugyanis jobban gyorsul, mint a 431 lóerős új M3-as.
Van egy másik változata is az i3-asnak, a REX, amelybe egy 0,65 literes, kéthengeres robogómotort is beépítenek, amely áramot termel, ha már lemerült az akkumulátor. A hátulra, a csomagtartó alá beépített benzinmotor nagyjából megkétszerezi az i3-as hatótávját, így 130 helyett akár 240-300 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel. Sokkal nagyobb is lehetne a hatótávolság, ha öblösebb lenne a benzintank, mint 9 liter. Mala Ferenc, a BMW i modellekért felelős menedzser arra számít, hogy nagyjából egyenlően oszlanak majd meg az eladások a BEV és a REX i3-asok között.
Az i-sorozat zászlóshajója a hibrid hajtású i8 sportautó, amely alapáron 40,775 millió forintba kerül, meglehetősen gazdag alapfelszereltséggel. Első látásra sokkoló lehet, hogy ennyi pénzért csak egy 1,5 literes, háromhengeres benzinmotort ad a BMW, de a korszerű 231 lóerős, középre beépített turbómotornak egy 131 lóerős, előre beépített villanymotor is besegít a hajtásba. Az ily módon összkerék-meghajtásúvá és 362 lóerőssé váló i8-as feltöltött akkumulátorral 4,4 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h sebességre, a végsebessége eléri a 250 km/h-t.
Lemerült akkumulátorral természetesen romlanak a menetteljesítmények. A hivatalos európai mérési ciklus sajátosságai miatt a BMW 2,1 literes átlagfogyasztást írhat be a katalógusba, de a külföldi autós lapok tesztjei alapján a gyakorlatban is 7 liter alatt tartható a kocsi étvágya, ami a menetteljesítmények tükrében jó értéknek számít, bár a modern dízelek tükrében már nem annyira kimagasló. Tisztán elektromos módban, elsőkerék-meghajtással 37 km az i8-as hatótávolsága.