BMW 2017. 11. 30.
Elvesztette a tetejét a legvagányabb BMW
Három évvel a kupé után elkészült a várva várt roadster is.
![](https://cdn.origo.hu/2017/11/j_6pJU0xUGCcAzhCauN_X2GftDWMJK8WPG1Pl-3cNx8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzA4MGZmMThjMTc5YTRjY2NhMzMxMWQ4NzU5NzU2OTMy.webp)
Három évvel a kupé után elkészült a várva várt roadster is.
A biztosítótól kapott pénz jótékonysági célokra ment.
Óriáskijelzős, önvezető roadstert csináltak a hibrid sportautóból.
Levegőben tett kézmozdulatokkal lehet majd iDrive menüjében barangolni.
Még a i8-as hibrid hajtást is lemodellezték, és a tető is mozgatható.
Taroltak a turbók, három henger elég volt a dicsőséghez.
A negyvenmilliós hibrid sportkocsi eszeveszettül dögös, és állítólag két litert fogyaszt. BMW i8-teszt
Az i3-as alapára 11,83, a hibrid i8-as sportkocsié 40,77 millió forint.
A bajor márka egy szupersportkocsival lepheti meg magát fennállásának 100. évfordulójára.