Konnektor és zöld rendszám - alternatív valóság a BMW-nél
Nehéz a dolguk, hiába van egyre több sorozatból plug-in hibrid. De az igazi zseni akkor is egy furcsa kis villanyautó.
![](https://cdn.origo.hu/2017/06/j1g52yMoN56pwiVtoKlSYEsqjqQ1iXwNdPGJ2FuAaY8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzE1MjA0NjRiZmMxYjQzNDk5MDI3MjBjMjAyNDM4ODg5.webp)
Nehéz a dolguk, hiába van egyre több sorozatból plug-in hibrid. De az igazi zseni akkor is egy furcsa kis villanyautó.
Az elektromos BMW i3 hatótávgondjait egy tajvani robogómotor orvosolja.
Elektromos, de nem kell attól félni, hogy lemerül.
Imádja a benzingőzt, mégis elektromos járgányra váltott a színész.
Az i3-ast alakítanák át az Apple rendszerére. A BMW is jól járhat.
A kormányt meg Kuka adja a kézbe.
Az elektromos BMW i3-as úgy viszonyul a többi autóhoz, mint egy okosóra a felhúzósokhoz. Kipróbáltuk.
Az i3-as alapára 11,83, a hibrid i8-as sportkocsié 40,77 millió forint.
Síri csendben legyorsulja az egész sort a lámpánál, formájáért megőrül az Apple-nemzedék, és annyit fogyaszt, mint egy régebbi mosógép. Mi ez?