A Hyundai az egyébként remekül sikerült új i20-asból háromajtós változatot is készített, az ötajtósnál sportosabb vonalvezetésű kisautó máris rendelhető.
Az A oszlop és a tetővonal kialakítása is különbözik az ötajtósétól, de még a hűtőrácson is láthatók eltérések. A háromajtós ugyanazokkal a motorokkal lesz rendelhető, mint az ötajtós modell.
A Hyundai nem csak a háromajtós i20-ast jelentette be, ráncfelvarráson esett át az i30-as és az i40-es is. Mindkét modellen új hatszögletű hűtőrács jelent meg, az i30-as mostantól 186 lóerős, 1,6 literes turbós benzinmotorral is rendelhető. A modell ígért átlagfogyasztása 7,3 liter száz kilométerenként, sportüléseket és sportos belső dekorelemeket is kap.
Az i40-esnek lényegében csak a külseje frissült, illetve a 141 lóerős, 1,7 literes dízelmotorhoz immár új hétfokozatú duplakuplungos váltó is rendelhető. A vezethetőséget az Advanced Traction Cornering Control kanyarsegéd bevezetésével javították. Az i40-es már olvassa a táblák jelzéseit is.