Szériaközeli tanulmányként már a tavalyi Párizsi Autószalonon bemutatkozott az új Honda HR-V, amelynek végleges változatáról Genfben rántják le a leplet a japánok. A szabadidő-autó a Jazz alapjaira épül, a magas építés és a buborékszerű felfújtság miatt azonban egy számmal nagyobbnak tűnik egy kisautónál.
A HR-V 4,29 méter hosszú, 1,77 méter széles és 1,6 méter magas, az Opel Mokka, Jeep Renegade és társai lehetnek a legnagyobb ellenfelei. A jelenlegi tervek szerint kizárólag fronthajtással lesz elérhető.
A Honda a motorkínálatot sem viszi túlzásba, a 130 lóerős, 1,5 literes benzines mellett 120 lóerős 1,6-os dízellel lesz kapható a HR-V. Hatfokozatú kézi váltó helyett a benzineshez rendelhető fokozatmentes CVT, a hibrid változatot csak Japánban forgalmazzák majd.