A most bemutatott Koreu tanulmányautó a CX-3 és a CX-5 fölé érkező új CX modell előfutára lehet, bár 4,6 méteres hosszúságával és 2,7 méteres tengelytávjával alig nagyobb a CX-5-ösnél, viszont szélesebb és jóval alacsonyabb nála. Utasterében 5 személy foglalhat helyet, bár a 21 colos kerekek számára készített kerékjáratok sok helyet vehetnek el a kabinból.
A Mazda rendkívül büszke a Koreu sportos kormányzására és felfüggesztésére, illetve külön kiemelik a kiváló aerodinamikát is. Ez utóbbi annyira nem meglepő, hiszen a cég többi típusa is a Kodo formatervvel van piacon, azoknak pedig szintén kiemelkedő a légellenállási együtthatója.
A formaterv egyik érdekes részlete, hogy a nappali menetfény éles vágással fut bele a hatszögletű hűtőrácsba. Egyelőre nem tudni, hogy ez a dizájnelem a végleges modellen is megjelenik-e.
A stílusos hűtőrács mögött nem meglepő módon egy Skyactiv motort található, a Mazda azonban nem árulta el ennek pontos műszaki adatokat. A szériamodell valószínűleg a Skyactic család legújabb motorjaival kerül majd piacra két év múlva, de ehhez még zöld jelzést kell adnia a vezetőségnek.