Rajtautomatikával 3,7 másodperces százra gyorsulás, 320 km/h-s végsebesség és több mint 1 g-s oldalgyorsulás kanyarban: ilyen adatok hallatán a legtöbben valamilyen szupersportkocsira gondolnának, pedig ezek az adatok valójában a Cadillac CTS-V sportlimuzin jellemzői. Ilyen menetteljesítményekhez komoly erő kell, amit a szénszálas motorháztető alá rejtett, 6,2 literes, kompresszoros V8-as biztosít a 649 lóerős teljesítményével és a 855 Nm-es nyomatékával.
Az őserő egy nyolcfokozatú automatikus váltón keresztül kut el a hátsó kerekekre, kikapcsolt kipörgésgátlóval a 295/30/19-es Michelin Pilot Super Sport gumiknak valószínűleg nem lesz hosszú az élettartama. Az erős motoron felül a CTS-V tartogat még érdekes megoldásokat. Például a Performance Data Recorder nevű extra egy beépített videokamera, amely felveszi a száguldást a telemetriai adatokkal együtt, hogy aztán a felvételt akár a közösségi médián is megoszthassa az ismerőseivel a szerencsés tulajdonos.
A Cadillac ígérete szerint az újgenerációs Magnetic Ride lengéscsillapítók a korábbihoz képest 40 százalékkal gyorsabban reagálnak az útviszonyokra. Emellett 25 százalékkal megnövelték a karosszéria merevségét is, a sofőr pedig különböző vezetési üzemmódok közül is választhat, attól függően, hogy közúton vagy épp versenypályán hajtja az autót.
Belül speciális kárpitok, matt felületű karbon betétek, valamint Recaro sportülések várják a vezetőt és utasait. Biztonsági és kényelmi extrából is akad bőven, a kereszteződésben kitekintő első kamera, a párhuzamos és merőleges helyre is beállni képes automatikus parkolássegítő, holttér-figyelő, ütközés-előrejelző, sávkövető és hátsó keresztforgalom figyelő is mind a felszereltséghez tartozik. Az új Cadillac CTS-V Európában 2016 elejétől lesz kapható, alapára 98 500 eurótól (kb. 30,6 millió forint) indul.