A napelemes jármű 3022 kilométer megtétele után hetedikként haladt át a célvonalon az Ausztrália déli partján található Adelaide-ben, pedig a Kecskeméti Főiskola GAMF csapata csak a célba érést tűzte ki célul a 30 indulóval bíró Challenge kategóriában.
Külön emeli a magyarok teljesítményének értékét, hogy az első három helyen két holland és egy japán gárda végzett. A kecskemétieket csak olyan csapatok előzték meg, amelyek a legutóbbi, 2013-as versenyen is ott voltak a legjobbak között. Így a MegaLux például a házigazda ausztrálok mindegyik járművénél gyorsabbnak bizonyult.
Az 1987 óta kétévente megrendezett World Solar Challengen,
a világ immár legtekintélyesebb napelemesautó-versenyén idén 25 országból 46 jármű indult.
Idén a Darwin és az Adelaide közti 3000 kilométert a leggyorsabban egy holland csapat Nuna 8 nevű napelemes járműve tette meg mindössze 3 és fél perccel előzve meg a másodikként beérkező Red One-t, egy ugyancsak holland autót. A harmadikként beérkező japán versenyautó az utolsó 30 kilométeren utasította maga mögé a michigani egyetem napautóját.
A különleges közlekedési eszközt megalkotó kecskeméti csapat a térségből egyedüliként indult az ausztráliai versenyen, amelyen
a kontinenst keresztülszelve egy forró sivatagi országúton több mint 3 ezer kilométert kellett megtenniük.
Ez a megmérettetés is az energiatakarékosságról szólt, a rajthoz álló járművek kizárólag a nap energiáját hasznosíthatták.
A MegaLux projekten a Kecskeméti Főiskola GAMF karán egy 14 tagú csapat dolgozott. A nyáron bemutatott négykerekű, katamarán formájú futurisztikus jármű nagyrészt szénszál-kompozitból készült, mindössze 160 kilogramm tömegű és képes akár 130 km/órás sebességre is.