A Lada egyelőre korábbi modelljeivel kezdte meg az értékesítést Magyarországon, a gyártó történetének eddigi legmodernebb autója, a Vesta csak később érkezik. (Tesztünket itt olvashatja az autóról.)
A Vestából elvileg alaposan felextrázott változatokat is lehetne venni, de az orosz sajtó szerint az elmúlt két hónapban egyetlen csúcskivitelű modellt sem gyártott le a Lada Izsevszk összeszerelő üzem.
Pedig a csúcsváltozatban tényleg minden van: multimédiás rendszertől a tolatókamerán át a multifunkciós kormányig és tempomatig az összes igazán fontos extra elérhető, de úgy tűnik, a vevőknek nem kell az ilyesmi.
A helyi árlistáról el is tüntették már a csúcsmodellt, de elképzelhető, hogy a lépés ideigleines, sőt az is, hogy az előszériás modelleknél merült fel valamilyen műszaki probléma, amelynek kijavítása több időt vesz igénybe. Az alapmodell értékesítése egyébként nem megy rosszul, már túl vannak a 15 ezredik legyártott autón is az üzemben.