Az utascella stabil maradt ugyan, de a frontális teszten a vezetőt és az utast helyettesítő bábu is lefejelte a kormányt, illetve a műszerfalat. A hátulra ültetett bábuk kicsúsztak az övük alól, ami súlyos sérülésveszélyt jelent.
A felnőttvédelem összességében 72 százalékos az autóban, és ugyan elsősorban nem gyerekszállításra találták ki, a Mustang 32 százalékos gyermekvédelme egyenesen ijesztő. Oldalirányú ütközésnél a 10 éves gyereket helyettesítő bábu feje az oldallégzsákon át hozzáért a C oszlophoz, ami életveszélyes sérülést okozhat.
A Mustang gyalogosvédelme 64 százalékos, a biztonsági felszereltsége hiányos: ebben a kategóriában mindössze 16 százalékot kapott, a tesztelt modellben csak a biztonsági övek bekötésére figyelmeztető jelzés volt.