Ne hagyj az autóban! címmel indított kampányt a Nébih
![Újabb kisgyerek halt meg, akit az autóban felejtettek](https://cdn.origo.hu/2023/12/2YbtTX0Jo9dt7iIc7thA-ojz4Ps0FbwHE6lKpBBDdCM/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2QxMzRhNjE4MTE1MjRmN2Q4OGQ5OTQ4ZTk5Mzc2MDkz.webp)
Mivel egyre több tragikus esemény történt az elmúlt időszakban, a szervezetek úgy érzik elengedhetetlen és nagyon is szükségszerű a „ne hagyj az autóban!" című kampányuk.
Ugyanis évről évre történnek olyan esetek, amikor az emberek a napon parkoló autókban felejtik a gyerekeiket vagy háziállataikat.
Pallós László megjegyezte, hogy az autóban a hőmérséklet rövid idő alatt akár 50-60 Celsius fokra is felugorhat, ez pedig súlyos egészségkárosodást okozhat, bele is lehet halni.
A matricakampányhoz eddig hat áruházlánc, köztük: a Lidl, az Aldi, a Metro, a Reál, a Spar és a CBA csatlakozott.
A „ Ne hagyj az autóban" matricákkal az áruházak és üzletek bejáratainál találkozhatnak a vásárlók.
A Nébih jelenleg is várja olyan vendéglátó-, valamint kereskedelmi egységek jelentkezését, akik a matrica kihelyezésével támogatnák a kezdeményezést – hívta fel a figyelmet az igazgatóhelyettes.