A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Váratlan és meglepő dolog történt a magyar dízelautókkal

Volkswagen V6 dízel TDI
Vágólapra másolva!
Az év eleje óta látványosan tovább esett a dízelmotoros autók népszerűsége a használt autót keresők körében. Ez már az árakra is hatással van.
Vágólapra másolva!

A Használtautó.hu adatai szerint míg két évvel ezelőtt másfélszer annyian kerestek dízelautókat a potenciális vevők, mára ez az arány szinte teljesen átfordult a benzines autók javára.

Az alsó- és felső-középkategória leggyakoribb modelljeinek hirdetési árait vizsgálva megállapítható, hogy az újonnan még 10-20 százalékkal drágábban megvásárolt dízeles verziók ára

5-6 év után már 10-20 százalékos lemaradást mutat a benzinesekéhez képest.

Míg a tavalyi év második felében nagyjából egyenlően oszlottak meg a keresések a benzines és a dízeles autók között,

az előző hónapban már 57:41 volt a keresések aránya a benzinmotoros személyautók javára

(a fennmaradó 2 százalékon az alternatív hajtású autók osztoztak).

Az alsó-középkategóriás autók között az Opel Astra, a Volkswagen Golf és a Ford Focus, míg a felső-középkategóriában a Volkswagen Passat, a BMW 3-as széria, és a Ford Mondeo a leggyakrabban gazdát cserélő modell: együttesen a teljes forgalom 42 százalékát teszik ki.

A Használtautó.hu e hat modell esetében vizsgálta a hirdetési árakat üzemanyag szerinti bontásban. Az összehasonlíthatóság érdekében a hatéves korosztály (2011-es forgalomba helyezés) idei évben meghirdetett átlagértékeit hasonlította össze.

A vizsgálat során az derült ki, hogy

a dízeles verziók átlagára már 6 éves korban is 8-12 százalékkal marad el a benzinesekétől.

A Ford Focus esetében ez a lemaradás nem kevesebb, mint 17 százalékos volt. Egyetlen kivétel a Volkswagen Passat volt: itt a dízeles verzió még meg tudott őrizni egy minimális árelőnyt.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!