Modernizálták a Dacia Dustert, fontos változásokat vezettek be

Dacia Duster 2022
Vágólapra másolva!
A piac legolcsóbb családi SUV-ja már jobban hasonlít a Sanderóra, és kevesebb benzinre van szüksége.
Vágólapra másolva!
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022

Elérkezett az életciklus felénél esedékes modellfrissítés a 2018-ban bemutatott Duster II számára, a változások célja, hogy fenntartsa az érdeklődést egészen 2024-ig, az utód Bigster érkezéséig az olcsó szabadidő-autó iránt.

Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022

Első pillantásra nem biztos, hogy észrevesszük a külső változásokat,

de alaposabban szemügyre véve a Dustert azért ki lehet szúrni, hogy a fényszórók és a hátsó lámpák új, Y-alakú nappali fényeket kaptak, és a hűtőmaszk krómozott, 3D-s mintázata is megváltozott, mégpedig olyanra, amilyet az új Sanderón láthatunk.

Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022

Az első irányjelzőket is lecserélték fényesebb és energiatakarékosabb LED-es egységekre, és már LED-ek biztosítják a tompított fényt és a rendszámvilágítást is. De nem csak ezzel csökkentették a Duster fogyasztását, hanem azzal is, hogy alacsonyabb légellenállású keréktárcsákkal és légterelőkkel, valamint kisebb súrlódású kerékcsapágyakkal és gumiabroncsokkal látták el, aminek köszönhetően

az összkerékhajtású változat átlagfogyasztását negyed literrel sikerült csökkenteni.

Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022

A vásárlók visszajelzései alapján tervezték át a belső teret, a legfontosabb változás, hogy kellemesebb üléskárpitokat és új fejtámlákat vezettek be. Néhány helyen változtattak a műanyagokon és az első ülések közti középkonzolt is átalakították: a végre széles, eltolható könyöklő alatt egy 1,1 literes rekeszt és két USB-csatlakozót alakítottak ki.

A korábbinál nagyobb, 8 colos érintőképernyővel rendelkező kétféle infotainment rendszer (Media Display és Media Nav) közül az utóbbi fejlettebb, mert

vezeték nélküli okostelefon-integrációval

(Apple CarPlay és Android Auto) és navigációval is rendelkezik.

Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022
Dacia Duster 2022

Műszakilag csak két változás történt: az első, hogy a csúcsmotor, a 150 lóerős 1,33-as benzines turbó már hatfokozatú dupla kuplungos automata váltóval is elérhető, ami régi adóssága volt a Daciának. De az emelkedő üzemanyagárak mellett a másik módosítás még hasznosabb:

a 100 lóerős Bi-Fuel verzió LPG gáztartályának hasznos befogadóképességét 34-ről 49,8 literre növelték,

így 250 km-rel többet lehet takarékosan és tiszta üzemben autózni, a teljes hatótáv pedig már 1234 km-re nőtt.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!