A GV60 ugyanúgy a Hyundai-Kia konszern új, E-GMP elektromos autó platformjára épül, mint az Ioniq 5 és a Kia EV6. Azokhoz hasonlóan a Genesist is többféle hajtásképlettel (egy vagy két motorral) és többféle kapacitású akkumulátorral lehet majd megvásárolni.
Bár a műszaki adatokat még nem közölték, azok valószínűleg szinte tökéletesen megegyeznek az Ioniq 5 és a Kia EV6 adataival, ami azt jelenti, hogy 58-77,8 kWh-s akkumulátorokra,
több mint 300 lóerős csúcsteljesítményre és 510 km-es hatótávra lehet számítani.
A 800 voltos architektúra 350 kW-os villámtöltésre ad lehetőséget, ami a leggyorsabb a szériagyártású villanyautók között.
Bár a legtöbb villanyautón zárt maszkot találunk, itt a lökhárító alsó részén mégis kialakítottak egy rácsot, amely nemcsak a sportosság hangsúlyozására szolgál, de a padlóba épített nagyfeszültségű akkumulátor is rajta keresztül jut hűtéshez. A prémiumjelleget erősítik a karosszéria síkjába épített, közeledésre kipattanó kilincsek, és a
külső tükröket helyettesítő videokamerák.
Különleges, kristálygömb kapcsolóval lehet a menetirányt vagy a parkoló állást kiválasztani az egyfokozatú erőátvitelben.
A G80 szedán elektromos változata után ez lesz a második villanyautója a Genesisnek az európai piacon, viszont ez az első, amelyből nem is készül belsőégésű motorral hajtott változat. 2022-ben egy harmadik Genesis villanyautó is érkezik, de arról még semmit nem tudni.