Az életnagyságú, Japánban megépített játékautó szakasztott mása az Ausztriában készülő eredeti GR Suprának, messziről nézve simán össze lehet téveszteni őket. Még az sem feltűnő, hogy a LEGO-változat technikai okokból végül 17,5 cm-rel szélesebb (204) és 3 cm-rel rövidebb (435) lett az eredetinél.
Mivel a sima lemezfelületeket apró kockákból lehetetlen reprodukálni, úgy néz ki a LEGO-GR Supra a fotókon, mintha az eredetit látnánk, csak gyenge felbontású képen. Érdekesség, hogy a LEGO-változat 365 kg-mal nehezebb az eredetinél, 1885 kg-ot nyom a mérlegen, pedig annak a legnehezebb alkatrészét, a soros hathengeres benzinmotort egy apró villanymotorral helyettesítették, amelynek mérsékelt ereje mindössze 28 km/h-s végsebességhez elegendő.
Csak a kerekeket, a vezetőülést, a kormánykereket (és az emblémákat) tartották meg az igazi GR Suprából, ugyanis ez a LEGO-változat vezethető is, a kemény műanyagból összerakott ülés és kormány pedig nem lett volna túl ergonomikus benne. Viszont a karosszérián kívül még a világító, LED-es fényszórókat és hátsó lámpákat, a komplett műszerfalat, továbbá a tárcsafékeket is műanyag építőkockákból rakták össze, az autó tervezése több mint 2400, teljes megépítése pedig több mint 3000 munkaórát vett igénybe, összesen 477,303 darab alkatrészt használtak fel hozzá.
Az életnagyságú LEGO-GR Suprát október 11-ig a Japánban, Nagojában lévő LEGOLAND-ban lehet megtekinteni, utána pedig a japán Super GT bajnokság futamain lesz kiállítva.