A vadonatúj, második generációs LM egy teljesen új típusú jármű a Lexus európai palettáján, amely a limuzinok kényelmét és luxusát nyújtja egy tágas kisbusz formájában. Fontos kiemelni, hogy
az LM nem egy átalakított, ablakokkal ellátott áruszállító,
hanem egy önálló személyautó, amelynek nincs haszonjármű párja.
Az új LM-et a Lexus „Next Chapter" formanyelve szerint rajzolták meg: a merész orr-részen az orsóformát összenyomták, hogy egy nagy alsó hűtőrácsot hozzanak létre a motorháztető elülső éle alatti vékony nyílás alatt, amely összeköti a fényszórókat.
A karosszéria hossza 5130 mm,
szélessége 1890 mm, magassága 1945 mm, tengelytávja 3000 mm.
A hétüléses modellben a középső sorban található VIP üléseket a helykínálat és a funkciók előtérbe helyezésével alakították ki, a harmadik sorban pedig három ülés található, amelyek lehajthatók, ha nagyobb raktérre van szükség.
Azonban a még nagyobb luxust a négyüléses változat nyújtja,
csak két többfunkciós hátsó üléssel és az első és hátsó üléssor közötti válaszfallal, amely egy 48 colos szélesvásznú monitort és egy gombnyomásra elsötétíthető üvegpanelt is magában foglal.
Európában az LM-et 350h jelöléssel kínálják majd a
2,5 literes öntöltő hibrid hajtáslánccal,
a 250 lóerős rendszer várhatóan takarékosan bánik az üzemanyaggal. Alapfelszereltségként jár az E-Four elektronikus összkerékhajtás is (a hátsó tengelyt villanymotor hajtja), a hátsó kerekeket előnyben részesítő hajtásképlettel. A Lexus első Rear Seat Comfort vezetési üzemmódja a felfüggesztést és a hajtás nyomatékelosztását úgy módosítja, hogy elnyomja a vibrációkat, valamint javítsa a jármű stabilitását és a hátsó utasok kényelmét.