Miközben a fejlesztési program végső tesztjei zajlanak, az új Abarth 600e kigördült Milánó utcáira, ahol a napokban forgatják az első reklámfilmjét. A bevezetéskor kínált, mindössze 1949 példányban készülő, Scorpionissima kivitelt ábrázoló első gyári fényképen jól látható, hogy az
elektromos hajtású sportmodell
jóval agresszívabb megjelenésű, mint az alapját adó Fiat 600e: hatalmas, 20 colos könnyűfém felniket, hátsó szárnyat, módosított lökhárítókat, króm helyett fekete ablakkereteket, ültetett futóművet, sárga, skorpiós emblémákat és az ajtókra egy hatalmas Abarth + feliratot kapott.
A 240 lóerős, elsőkerék-meghajtású
Abarth 600e Scorpionissima részlegesen önzáró differenciálműve a sajtóanyag szerint „minden helyzetben kiemelkedő menetstabilitást, pontosabb vezethetőséget és felülmúlhatatlan tapadást szavatol". Az állítólag nagy tapadást és hosszú hatótávot biztosító gumikat a Formula E hivatalos gumiszállítójával, a Hankookkal fejlesztették ki speciálisan ehhez a típushoz.
Az Abarth 600e ugyanúgy a Stellantis eCMP platformjára épül, mint a konszern többi kis elektromos SUV-ja, a Fiat 600e, a Jeep Avenger, a Peugeot e-2008, vagy a Citroën ë-C4. A sportos felhasználásra némileg átalakított, merevített platformját Perfo-eCMP-re keresztelték, és az Abarth után más Stellantis-márkák is használni fogják.