Vagány szabadidő-autó lett az első elektromos Alfa Romeo

Alfa Romeo Milano
Vágólapra másolva!
Öntöltő hibrid vagy akkumulátoros-elektromos hajtással lesz megvásárolható a Tonalénál egy mérettel kisebb Milano.
Vágólapra másolva!
Alfa Romeo Milano
Kétféle kivitelben lehet kérni az Alfa logót a hűtőmaszkban

A MiTo és a Giulietta típusok közvetlen utódaként dobják piacra az Alfa Romeo Milano szabadidő-autót, amely 4,17 méteres hosszával, 1,78 méteres szélességével és 1,5 méteres magasságával városban könnyen kezelhető méretet kapott. 

Szándékosan látványos megjelenést készítettek a formatervezők, hogy kitűnjön az utcaképből a Milano,

 rövidek a túlnyúlások, mozgalmasak a felületek, a márkajelzés Leggenda és Progresso kivitelben is választható a háromszög alakú Scudetto maszkba.

Alfa Romeo Milano
A Jeep Avenger és a Fiat 600e testvérmodellje az új Alfa, de sportosabban vezethető azoknál

Természetesen teljesen digitális a belső, de nem közös fedél alá került a 2 darab 10,25 colos képátlójú kijelző, hanem van külön műszeregység látcső-szerű foglalatban, és külön egy központi érintőképernyő, a digitális menü könnyen személyre szabható csempéket használ. A navigáció magától tervez töltésekkel, Európában több mint 600 ezer töltőponthoz kap hozzáférést a használó a gyári alkalmazással. 

Alfa Romeo Milano
Egyedi műszerfalat kap a Milano

Beszédvezérlésre is lehetőség van világnyelveken, a „Hé, Alfa” megszólítással lehet hallgatásra bírni a rendszert, amely a nehezebb kérdéseket-kéréseket 

a ChatGPT segítségével próbálja értelmezni és megválaszolni.

 A szélső szellőzőnyílások rostélya a négylevelű lóherét idézi, a Veloce csúcsváltozat az első sorba Sabelt sportüléseket kap magas oldaltámaszokkal, a csomagtér 400 literes.

Alfa Romeo Milano
Brutális oldaltartásúak a Sabelt sportülések

Négyféle hajtás közül lehet választani, a 136 lóerős öntöltő hibrid első- vagy elektromos hátsó tengellyel megvalósított összkerékhajtással (Q4, később lesz elérhető) kérhető, 

az akkumulátoros-elektromos változat alapesetben 156, a Veloce kivitel esetén 240 lóerős.

 Utóbbiaknál 54 kWh kapacitású akkumulátort adnak, ami akár 410 km-es hatótávolságot biztosít, villámtöltésre 100 kW-tal van lehetőség – a 10-80%-os töltés 30 perc alatt kivitelezhető. Az összkerékhajtást elsőként a Jeep Avenger 4xe esetén jelentették be, a nagy teljesítményű elektromos hajtáslánc az Abarth 600e-ből lehet ismerős.

Alfa Romeo Milano
36 centivel rövidebb, mint a Tonale

Ugyanaz a csapat végezte a finomhangolást, aki anno a Giulia GTA modellen dolgozott, ami jó jel. A Veloce változat állítólag a kategória legközvetlenebb áttételezésű kormányművét kapja Torsen részlegesen önzáró differenciálművel, 25 mm-es ültetésű sportfutóművel, 380 mm átmérőjű első féktárcsákkal és 20 colos felnikre szerelt sportabroncsokkal.

Alfa Romeo Milano
A villanyhajtású Milanók motorházteteje alatt kábeltároló fiókot találunk, azaz nem a csomagtérből rabol értékes litereket a zsák

Magyarországon 

május végétől lesz rendelhető

 az Alfa Romeo Milano, az első ügyfélautók ősszel érkeznek. A piaci bevezetésnél lesz választható a Speciale kivitel, amely Progresso pajzzsal, 18 colos Petali felnikkel, masszázsfunkciós vezetőüléssel, és Spiga műbőr/szövet kárpittal rendelkezik.

Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano
Alfa Romeo Milano


 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!