Tavaly ősszel kezdte meg a Renault Trucks az Oxygen nevű, akkumulátoros-elektromos hajtású áruterítő teherautójának a tesztelését, és a 17 partnerrel közösen fejlesztett járműnek máris itt a továbbfejlesztett, sorozatgyártás előtti stádiumban levő változata. Ennek a tesztelését a holland Jumbo nevű szupermarket-hálózattal közösen kezdik meg októberben, mert 2025. január 1-től a holland városok kijelölhetnek zéró helyi károsanyag-kibocsátású zónákat, amelyeken belül még az áruszállítást is ilyen járművekkel kell megoldani. Azzal tisztában van a Renault Trucks, hogy a 3,5 tonnás (villanymotorosként 4,2 tonna) kategória is megmarad, de a nagyobb járművekkel gazdaságosabban lehet megoldani az áruterítést.
A Renault Trucks Oxygen második változata már 26 tonna össztömegű, hűtődobozos felépítményt kap. Alacsonyabbra helyezik a fülkét, ami nem csak a sofőr ki- és beszállását könnyíti meg (a padka felőli oldalon tolóajtót helyeztek el, így nem lehet rányitni kerékpárosokra az ajtót), de javítja a kilátást is, hiszen kevesebb a holttér a jármű előtt. A 10 méter hosszú, 2,55 méter széles és 3,8 méter magas Oxygen rakterében 26 szupermarket-paletta fér el. A 3 darab 94 kWh kapacitású modulból állítják össze a 282 kWh kapacitású akkumulátort, ami 150 km-es hatótávolságot biztosít.