A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Jól áll a retró-megjelenés a G-osztálynak

Fotó: Carlex Design
Vágólapra másolva!
A Carlex Design legújabb alkotása a hatvanas évek megjelenését adja az aktuális G-osztálynak, megtartva a modern kényelmi és biztonsági extrákat.
Vágólapra másolva!
Fotó: Carlex Design

Megalkotásakor még kőkemény terepjáró volt a Mercedes-Benz G-osztály, amely a mai napig kitart a gyökerei mellett, de azért látszik rajta a kor – hatalmas felniken gördül, elöl már független felfüggesztést használ, és tele van olyan kényelmi és biztonsági extrákkal, amelyekről csak álmodni lehetett a nyolcvanas évek elején. Itt jön a képbe a lengyel Carlex Design, amely most nem a tőle megszokott rongyrázós átépítést tervez, hanem egészen a hatvanas évekig repíti vissza a megjelenést.

Fotó: Carlex Design

Ehhez nagy méretű, színrefújt közepű dísztárcsás acélfelniket, teljesen krómozott lökhárítókat képzelnek, amelyeket feltűnő pasztellszínekkel kombinálnak. Az utastérről készített számítógépes ábrákon az látszik, hogy mindent eláraszt a barna színű bőr. Persze a végső döntést az egész átépítést finanszírozó megrendelő határozza majd meg. A leírás alapján a kiindulási alapot a Mercedes-AMG G 63 jelenti, hiszen 805 LE/1020 Nm teljesítményt ígérnek, 260 km/órás csúcssebességgel.
 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!