Megérkezett a legolcsóbb Honda, ami a kínai konkurensekkel is tartja az árversenyt

Vágólapra másolva!
Az új elektromos robogó egymillió forint alatt kínál olcsó városi mobilitást.
Vágólapra másolva!
Reddot dizájn díjat kapott a formaterve Fotó: Honda

A Honda első európai, kifejezetten a fiataloknak szánt elektromos mopedjének, az EM1 e-nek a hazai piacra lépését 

egy vonzó, 989 ezer forintos bevezető árral ünnepli az importőr.

 Ez az összeg tartalmazza a Honda Mobile Power Pack e: névre keresztelt, cserélhető akkumulátort és a hozzá tartozó töltőt is.

Fotó: Honda

Az EM1 e: a Honda első európai elektromos kétkerekűje. Bemutatkozásával új időszak veszi kezdetét a márka történetében, ugyanis – a tervek szerint – 2025-ig további 10, vagy ennél több elektromos motorkerékpár bevezetését tervezi a vállalat az öreg kontinensen.

Fotó: Honda

Az EM betűszó az Electric Moped, azaz elektromos segédmotorkerékpár kifejezést takarja, maga a típus pedig azon fiataloknak készül, akik könnyen kezelhető, károsanyag-kibocsátás nélkül haladó közlekedési eszközt keresnek városi környezetbe.

6 óra alatt lehet teljesen feltölteni a 10 kg tömegű, kivehető akkut
Fotó: Honda

Az EM1 e-et digitális műszeregység, prémium minőségérzetet szavatoló kapcsolókonzol, hosszú, nagy méretű lábtartó, ülés alatti tárolórekesz és USB töltőaljzat teszi vonzóvá. A tervezők nem feledkeztek meg az utas lábtartójáról sem, sőt csomagtartó konzol és parkolást megkönnyítő oldaltámasz is szerepel a felszereltség listán.

Fotó: Honda

A villanymotor csúcsteljesítménye 2,3 lóerő, a robogó végsebességét 45 km/órában határozták meg a japán mérnökök. A hatótávolság a Honda saját mérése szerint 41 km, de belső tesztek szerint ECON üzemmódban egy töltéssel akár 48 km is megtehető. A kivehető akkumulátor 10 kg tömegű, és 6 óra alatt lehet teljesen feltölteni az 5,3 kg tömegű otthoni töltővel.

Fotó: Honda

Érdekesség, hogy a Honda legolcsóbb motorkerékpárja, a benzines Vision 110 robogó is pont ugyanennyibe kerül – jóval nagyobb végsebességgel és hatótávval, de kevésbé olcsó és környezetbarát üzemmel.

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!