Még a fehér hollónál is ritkább a sportszedánok között a Cadillac CT5-V Blackwing, hiszen ahhoz alapáron még mindig 6 fokozatú kézi kapcsolású váltót adnak, csak felár ellenében kényszerítik rá a sofőrre a 10 fokozatú automatát. A 6,2 literes lökettérfogatú, 677 LE/893 Nm teljesítményű V8-assal szerelt modellhez készítették el most a Precision csomagot, amely közúton és versenypályán biztosít jobb vezethetőséget.
Ennek érdekében feszesebb rugókat, nagyobb átmérőjű első stabilizátort, merevebb szilenteket építenek be, a módosított kormánygömbfejek és a hátsó lengőkarok nagyobb kerékdőlés beállítását teszik lehetővé, ami versenypályán jelent előnyt – főleg a gyárilag szerelt Michelin Pilot Sport Cup 2 R abroncsokkal. Az elektronikus beavatkozókat újrahangolták, tehát a MagneRide elektronikus lengéscsillapító-vezérlést, az elektromos kormányszervot, az elektronikusan vezérelt differenciálzárat. A rugózatlan tömeg csökkentése érdekében még karbon-kerámia fékrendszert is kap a Cadillac CT5-V Blackwing Precision. A csomag árát nem árulták el, de csak a karbon-kerámia fékrendszer felára 9 595 dollár a CT4-V Blackwing esetén, ennél jóval drágább lesz a Precision csomag.