Homologizációs célból 5000 darab Ford Sierra RS Cosworth építését tervezte a gyár, de aztán 15 000 példány készült. A 3 ajtós karosszériával rendelkező széria utolsó 500 példánya kifejezetten Nagy-Britannia számára készített RS500 Cosworth volt továbbfejlesztett motorral (204 helyett 227 LE). Egy ilyen, egészen pontosan a 148-as alvázszámú példány modernizálása a Vision 148 Project célja. Az egészet a nemrég alapított Auto Vision Club nevű szervezet végzi, amelynek tagdíjat fizető tagjai között fogják kisorsolni majd a Carbon Piranha becenevű restomod gépet.
Teljesen szétszerelik az autót, majd megvizsgálják, milyen alkatrészeket tudnának javítani, ezeket 3D-nyomtatással készítik majd el. A csupasz és gyári specifikációra hozott karosszériát megerősítik, mielőtt elkezdik a rozsdavédelemmel induló fényezést. A Yasid Design nevű formatervező készítette el az új megjelenést, ami leginkább annak köszönhető, hogy a külső karosszériaelemeket karbonból készült darabokra cserélik. A 2,0 literes turbómotor felújításával és teljesítménynövelésével a Cosworth műhelyt bízták meg. Úgy számolnak, sikerül 1000 kg alá vinni a saját tömeget, a motor teljesítményével kapcsolatban egyelőre nem spekulálnak. Ha minden jól megy, 12 hónap múlva készül el a Carbon Piranha, akkor tartják meg a sorsolást.