Jobb híján a városokban is viszonylag nagy méretű járművekkel végzik a futárok a kézbesítéseket, mert egyszerűen nincs olyan jármű a piacon, amely erre a feladatra lenne kitalálva. Itt jön a képbe a brit ELM Mobility nevű startup, amelynek Evolv nevű áruszállítója erre lett kitalálva. Az L7e mopedautók közé tartozó jármű a piacon lévő áruszállítókhoz képest sokkal kisebb alapterületen kínál 4 köbméteres rakteret (amiben elfér egy EUR-raklap), a jármű hossza 3,24 méter, szélessége 1,45 méter, magassága 2,15 méter és 7,8 méteres átmérőjű a fordulóköre. A többi közlekedő számára ez azt jelenti, hogy nem egy teljes, csak egy fél sávot blokkol a járművét magára hagyó futár, illetve nagyobb eséllyel talál legális parkolóhelyet.
Az ELM Evolv prototípusának kerékre állítása mindössze 12 hónap alatt történt meg, ami nagyban köszönhető annak, hogy az egyébként ralipályákról ismerős Prodrive segített a fejlesztésben. A jármű tömege 850 kg – ebből 250 kg az akkumulátor –, a teherbírása a sofőr mellett 500 kg. Ez utóbbi úgy oszlik meg, hogy a középső raktérben 300 kg, a hátsó kerekek feletti raktérben 200 kg áru szállítható. Különösen nagy méretű ablakfelületek veszik körbe a sofőrt, hogy az könnyebben lássa a gyalogokat, kerékpárosokat, rollereseket, a központi vezetőülés mindkét oldalról megközelíthető, és egyben minden piacon forgalmazhatóvá teszi a járművet.
Az ELM Mobility úgy számol, hogy 2028-ban kezdik meg az Evolv sorozatgyártását, nagyjából 25 000 fontos indulóáron kínálják majd az alaptípust – ételszállításhoz hőszigetelt illetve hűtött raktér is elérhető lesz. Az igényekhez igazodik az akkumulátor, ami legfeljebb 20 kWh kapacitású lehet, ezzel 160 km-es hatótávolság lesz realizálható, a csúcssebesség az L7e szabályokhoz igazodva 80 km/óra. Az akkumulátorok és a fedélzeti töltő még nincs véglegesítve, de úgy számolnak, a legnagyobb kapacitásnál is kevesebb, mint 2 óra alatt elérhető lesz a 20-80%-os töltés Type-2-es csatlakozással az ELM Evolv esetén, tehát nem kell egy teljes műszakot töltésre fordítani.