A Suzuki Samurai – vagy ahogy japánban hívták, a Jimny – a kisméretű terepjárók közé tartozik, de ez nem akadályozta meg a NATS (Nihon Automobile College) diákjait abban, hogy nagyot álmodjanak, és meg is építsék azt: íme a NATS Jimny J1.
Mivel nagyságrendileg az eredetinek a 4-szerese lett a méret, megszabadultak az eredetileg az autóba szerelt 1,3 literes, négyhengeres szívómotortól, és az első generációs Vitarából származó kétliteres V6-ost építettek a helyére.
Az eredeti alváz és a kvázi dupla szélességű karosszéria azt eredményezte, hogy
bőven van hely a 20 colos kerekeknek akár elfordulni is,
a kerékjárat-szélesítésekkel már nem kellett vesződni... Az utastér karosszéria hátsó részét hangfalakkal töltötték meg, hiszen mégiscsak tuningkiállításra készült a nagy alkotás.
A NATS Jimny J1-es egyébként nem csak a látogatók, de a Tokyo Auto Salon zsűrijének a tetszését is elnyerte, hiszen a zsűri az autóépítő bajnokság SUV kategóriájának 1. díját ítélte oda a magas színvonalon kivitelezett, egyedi ötlet megvalósításáért.