Óriási repülőgépet vezet majd a topmodell
Nem szerette az irodai munkát, inkább pilóta lett.
![](https://cdn.origo.hu/2021/11/SJrRf4O45u2IFxhyvXxdqjHhTuQtZCtCl1_w_gNjy4A/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2U3OWI1MTI1Y2MwZTQxMTdiZjYyNjIwZTllNmMwOGU4.webp)
Nem szerette az irodai munkát, inkább pilóta lett.
Endresz György és Magyar Sándor vakmerő óceánrepülése igazi világszenzációnak számított.
Csoda, hogy tudtak repülni a hordó, rakéta és palacsinta kinézetű gépek, de sokan meglepődtek a repülő bálna miatt is.
Nyolcvanadik születésnapján ismét sugárhajtású katonai géppel repült a legendás egykori magyar vadászpilóta.
Ki az, akiből nem lehet pilóta? Kell-e hozzá végzettség? Miért akarnak sokan pilóták lenni?
Egyelőre a kisgépes repülésben várható az elektromos hajtás tömeges elterjedése.
Kézzelfogható valósággá válik az elektromos meghajtás a kisgépes repülésben.
Azért még elég sok a megválaszolatlan kérdés.
Horthy Miklós idősebb fiának a repülés nem csak a munkája, a szenvedélye is volt. Utolsó harci bevetésén halt meg.
Ezer repülőgépet birtokolt Udvarházy István, aki megvalósította az amerikai álmot.