vásárló 2016. 08. 04.
14 százalékkal többet panaszkodtunk
A vásárlók egyre tudatosabbak, új ajánlás, hogy a reklamációt minden esetben le kell írni.
![](https://cdn.origo.hu/2016/08/YMCxfnB4IqeIok-EVhKbSP49GwLHmDEudcN4LbV5OH8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzRlYTgxMWNhYzhlMjQwMWNhOWNhZTVhNjVkZjU0MzYw.webp)
A vásárlók egyre tudatosabbak, új ajánlás, hogy a reklamációt minden esetben le kell írni.
A fogyasztók egyre jobban ismerik a jogaikat.
Fogyasztóvédők szerint az emberek kevésbé bíznak a pénzintézetekben.