Daciásan olcsó és az úthibákat sem érzi meg - Citroën C3 (2024) menetpróba
Benzines, hibrid és elektromos változatban is elérhető az új C3, sportosság helyett kényelemre hangolva.
![](https://cdn.origo.hu/2024/06/ze0eOZWr2gyZQi9N-XpN8f0UQvz7cZLTdpZRvIEFkcw/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkyNmMzMDIzNDIwYjQ1NjE5OGYwOWZjMDk4M2ZiNzc4.webp)
Benzines, hibrid és elektromos változatban is elérhető az új C3, sportosság helyett kényelemre hangolva.
Alapjaiban új dizájn, meglepően komfortos utastér és három különböző, de elérhető árú hajtáslánc jellemzi a Citroën C3 negyedik kiadását.
Ősszel kerül majd az európai utakra az új C3 Aircross szabadidő-autó, amely 4,39 méteres
Az új Citroën C3 meglepően olcsó lesz benzinmotorral, de lesz belőle hibrid és elektromos változat is.
A Citroën C3 crossover stílusú negyedik generációja meglepően olcsó lesz benzinmotorral.
Még a Daciánál is kedvezőbb árat ígér a szögletes, különleges rugózású kisautó. Vajon belül nem bántóan egyszerű?
Német és japán riválisainál olcsóbb a használt Citroën C3. Vajon hogy muzsikál turbómotorral és sok extrával?
A frissített Citroën C3 Aircross új orrot, üléseket és infotainment rendszert kapott, de a régi értékei és gyengeségei nem változtak.
A frissített Citroën C3 Aircross új orrot, üléseket és infotainment rendszert kapott, de a régi értékei és gyengeségei nem változtak.
SUV-os formái és fotelszerű ülései miatt sok hibát megbocsátunk a Citroën C3-nak. Vajon elég bele a szívómotor?