marketing 2016. 01. 19.
Három marketinglecke Taylor Swifttől
Az ipszilon generáció ikonja mindenki másnál jobban érti az ipszilon generáció vásárlói szokásait. Tanuljunk tőle.
![](https://cdn.origo.hu/2016/01/jYJ0HCIXAcSTZYVdb3hzgT7Q0oMAoFsTfIeOFKHn-As/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2IzMjM4YzMzOWQxMDQzOGM4YzM1ODcxYzQ5MTg1Yjcz.webp)
Az ipszilon generáció ikonja mindenki másnál jobban érti az ipszilon generáció vásárlói szokásait. Tanuljunk tőle.
A munkahelyeken minden generációnak egészen más a fontos.