Hogy állnak a magyar kkv-k az online világgal?
Tízből hét cég rendelkezik saját weboldallal, jelentős részük a közösségi médiában is jelen van.
![](https://cdn.origo.hu/2020/01/42raiBHXM4lq6vx8u4dpix24H_W4KYnp4bDBiawhefk/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2FjZDgyNjYyZmQ0NTQxNTViNTUyMjIyY2VjMjQ3YmEz.webp)
Tízből hét cég rendelkezik saját weboldallal, jelentős részük a közösségi médiában is jelen van.
Tovább javult a cégek pozitív hangulata a K&H kkv bizalmi index szerint. Mutatjuk, miért.
A K&H Bank kutatása szerint kiemelkedő hangulatjavulás történt a hazai cégek körében.
A cégek 78 százaléka tervez valamilyen fejlesztést.
A vállalkozások, a jelentősnek mondható csökkenés ellenére, azért továbbra is bizakodók.
Elsősorban informatikai fejlesztésekre készülnek a hazai kkv-k.
A fő mozgatórugó a közterhek csökkentésére irányuló pozitív várakozás.
2007 óta nem volt ilyen magas ez a mutató. A középvállalkozásoknál 90 százalékos ez az arány.
A cégek 65 százalékánál van munkaerőhiányra visszavezethető nehézség.
Pedig az Erzsébet-utalvány évekig az élen volt. Már csak a negyedik legnépszerűbb.