Újra gyárt Wankel-motoros autót a Mazda
Igaz, az MX-30 R-EV-ben a forgótárcsás benzinmotor csak az áramfejlesztésért felel.
![](https://cdn.origo.hu/2023/06/hbtJ_Gf_Gg9K--SQoUlH0JxYWwmecmpHnG6Q5ex5k1s/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzhkNTgwMDg3OWIxMzRkZjM5ZGZkNzY4YTkyNTk0Njdi.webp)
Igaz, az MX-30 R-EV-ben a forgótárcsás benzinmotor csak az áramfejlesztésért felel.
A legolcsóbb villanyautók egyikében a jó minőség mellé némi stresszfaktor is társul. Teszten a Mazda MX-30.
A legolcsóbb villanyautók egyike, amelyben a minőség mellé egy stresszfaktor is társul. Teszten a Mazda MX-30.
A Mazda MX-30 ufószerű fazon helyett harmonikus, és vezetni is jó. Feltéve, hogy nem túl távoli az úti célunk.
A Mazda első villanyautója harmonikus formájú, és vezetni is jó. Feltéve, hogy nem túl távoli az úti célunk.
A japán gyártó nem hazudtolta meg magát, első villanyautója más, mint a többiek. Megéri átülni egy benzinesből?
A japán gyártó első elektromos autója nagyon más lett, mint a konkurensek.
Kicsi az akkuja és a hatótávja, de nem túl drága.