pr 2023. 09. 07.
Óriási botrány: kiderült, egy PR ügynökség manipulálta a legnagyobb amerikai filmes véleményoldalt
A Bunker 15 nevű cég fizetett azért, hogy jobb értékelést kapjon az Ophelia című film a Rotten Tomatoes-on.
![](https://cdn.origo.hu/2023/09/SSc593HjoM5rALo2xzy7cUbH9Wm-Gwiay3txHmaBkhA/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2QxNzQ2NzE4MzQ4MjQ0OGI5MWZiZTNhYWExMTU1NWIx.webp)
A Bunker 15 nevű cég fizetett azért, hogy jobb értékelést kapjon az Ophelia című film a Rotten Tomatoes-on.
Vannak adatok arról, hogy az egyik legnagyobb oldal hogyan hatott egy film pénzügyi eredményére a járvány előtt. Nagy kérdés, így lesz-e továbbra is.
Humortalan komédiák, rettegés nélküli horrorok, unalmas krimik: mutatjuk, melyekre ne vesztegesse az idejét!
A 26 éves tulajdonos a kutyájával együtt el akart menekülni a helyszínről.
Néhány szériát mindenki utál, nulla százalékos átlagértékeléssel futnak a neten.
Egy értelmetlen petícióval próbálnak odacsapni a kritikusoknak.