Kemény csatába küldtük az év autóját
Sosem volt még ennyire jó a Renault Mégane. Megnéztük, hogyan talál rajta fogást az új Astra - három hengerrel.
![](https://cdn.origo.hu/2016/09/fxYMmrpc0EFmRvyo0vb--yActcwy9FfGFYms24xMiRc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2U5Mzc4MmRjZWVhMDQzNmJhNDUxNGI0N2JhY2Y3MTEy.webp)
Sosem volt még ennyire jó a Renault Mégane. Megnéztük, hogyan talál rajta fogást az új Astra - három hengerrel.
Sokat ígér a forma, de az X1 inkább a plázák parkolójába való, mint terepre. Vagy szerpentinre.
Gesztusvezérléssel, okoskulccsal és lézerlámpával kápráztat el a 7-es, de így sem lett az Év autója. Teszt.
Hagyján, hogy nem hátul hajt, de hétüléses is a Gran Tourer. Mit tud a szentségtörő BMW egyterű?
A turbómotor szárnyakat ad a Vitarának, de túl drága ahhoz, hogy a mi autónk legyen.
Ötven év után hivatalosan is megjött Európába a Ford Mustang. De mit keres benne egy négyhengeres motor?
Három dögös, high-tech kombi fogja ki a szelet az Audi és a BMW vitorlájából.
Jéghideg profizmussal sokkol az új VW Passat, de valami hiányzik belőle. Teszten az Év autója.
Részvétünk az ügyetlen váltóért, de amúgy kellemes a kecskeméti egyterű.
Az új Audi TT mágnesként vonzza a tekinteteket, és végre szerpentinen is óriásit alakít.