Bottas nyert Szocsiban, Hamiltonnak büntetés miatt nem volt esélye a csúcsbeállításra
2020. szeptember 27. 12:51
Az idei évben szinte már megszokottá vált, hogy már a rajt előtti órában van miért izgulni a Forma-1-es futamok előtt, elég csak Max Verstappen hungaroring balesetére, vagy mugellói technikai gondjaira gondolni.
Ezúttal is volt miért, a rajtrácsra menet Lewis Hamilton ugyanis nem az erre kijelölt helyen (a bokszutca végén található lámpa után) végezte el az ilyenkor szokásos rajtgyakorlatot, hanem továbbhaladt a bokszkijáratban. A hatszoros világbajnok tehát úgy várhatta a rajtot a pole pozícióból, hogy tudta, a taktikai szempontból rosszabb lágy gumin kell indulnia, és még vizsgálat alatt is áll.
Az első tízből a második helyről induló Verstappen és a harmadik Bottas kivételével mindenkinek a lágy gumikat kellett feltennie, a második tizedből azonban csak a 15. helyről kezdő Albon döntött a piros oldalfalú Pirellik mellett, a többiek vagy közepes, vagy kemény gumin kezdték meg az 53 körös versenyt.
A rajtot az első hármasból a lágy gumijainak köszönhetően Hamilton kapta el a legjobban,
Bottas a harmadik helyről azonban a kettes kanyarig utolérte és kívülről körbe is autózta, de a közepes gumikon nem tudott jól kigyorsítani, így Hamilton visszavette tőle a vezetést.
Verstappen a második helyről nagyon rosszul rugaszkodott el a belső, porosabb oldalon, majd levágta a pályát a kettes kanyarban. Mögötte többen is ugyanezt a menekülő útvonalat választották, Caros Sainz azonban túl nagy tempóval ment át a bukótéren és nekicsapódott a falnak, ahogy próbálta átfűzni magát a visszatérési pontot jelölő táblák között. Szerencsére a pályára visszacsapódó McLaren senki sem találta el.
Nem ez volt az egyetlen baleset, a négyes kanyarban Lance Stroll és Charles Leclerc akadt össze, a Ferrari bal első kerékkel megpöckölte a Racing Pointot, amitől az megforgott és a belső falnak ütközött. Az első két kiesője így meg is volt a futamnak.
Az alapos takarítás után biztonsági autó az ötödik kör végén hagyta el a pályát, az első tízben Hamilton, Bottas, Verstappen, Ocon, Ricciardo, Pérez, Gasly, Leclerc, Magnussen, Grosjean volt ekkor a sorrend. A Safety Tart kihasználva Russell, Albon és Norris is kiment kerékcserére, hogy feltegyék nekik a kemény gumit, így Kimi Räikkönen és Danyiil Kvjat mellett ők is a legkeményebb keveréken folytathatták a körözést.
Az újraindulásnál Hamilton kihasználta a jobban tapadó lágy gumikat, és már a célegyenesre fordulva elég messze került Bottastól ahhoz, hogy a finn támadni tudja. Ennek azonban vajmi kevéssé örülhetett, hamarosan ugyanis megszületett az ítélet a verseny előtti próbarajtok ügyében:
Hamilton kétszer 5 másodperc időbüntetést kapott, ugyanis két külön szabályt is megszegett.
Ezek után Valtteri Bottas már igazán nyeregben érezhette magát, hiszen alapból taktikai előnyben volt a közepes gumikon az előtte nagyjából másfél másodperccel autózó csapattársával szemben, a tíz másodperces büntetés azonban gyakorlatilag eldöntötte a csatát kettejük között. Ez persze nem jelentette azt, hogy Bottasnak nem kellett hátrafelé tekintgetnie a tőle 1,5 másodpercre ólálkodó Verstappen irányába.
Az újraindítás utáni tíz körben leginkább a középmezőny csatái szórakoztatták a nézőket, a jó barátságban levő Albon-Norris-Russell trió a mezőny végén öldöklő küzdelmet folytatott egymással. A 15. körben aztán az elején is történt egy helycsere, Sergio Pérez vadászta le az ötödik helyen haladó Ricciardót a gyors hármas kanyarban.Nem meglepő, hogy a biztonsági autó utáni kiállások sorát az ausztrál nyitotta, miután megelőzték, egyből a bokszba hajtott kemény gumikért.
Másodikként a 16. kör végén a vezető Hamilton érkezett, miután korábban kategorikusan közölte a mérnökével, hogy ne hívják ki, ennél tovább azonban már nem tudta húzni. A 10 másodperces büntetés letöltése után megkapta a kemény gumikat, amelyekkel a 11. helyre tért vissza, hogy azon nyomban megelőzze a még kiállás előtt álló Vettelt.
A hatszoros világbajnok egy, „ez nevetséges" kommentárral nyugtázta a kerékcsere előtti álldogálást. Hamilton a folytatásban sem nyugodott bele abba, hogy szerinte a csapat túl hamar hívta ki a bokszba, és közölte a mérnökével, hogy többet ne mondjon neki információkat a többi pilóta köreiről, mert úgyis mindegy.
Az ezt követő körökben kissé lecsendesedett a verseny, mígnem Max Verstappen a 25. kör végén kiállt kemény gumikért, hogy őt egy körrel később Valtteri Bottas is kövesse.
Hátrébb a két Renault balul sikerült helycseréjében lehetett gyönyörködni: Ocon elengedte Ricciardót a célegyenesben, az ausztrál azonban elfékezte a kettes kanyart, átugratott a kerékvetőn, de nem a kijelölt útvonalon tért vissza a pályára, így 5 másodperces időbüntetést kapott. A helycsere oka egyébként az volt, hogy Ricciardo is megpróbálkozhasson Vettel megelőzésével, ami sikerült is neki. Oconnak lehet, hogy csak példát kellett mutatni, ugyanis ezt látva ő is lehagyta a rajt óta a közepes gumin autózó négyszeres világbajnokot.
Aki ezek után a győzelemért, vagy legalább a dobogós helyekért zajló csatában reménykedett, annak csalódnia kellett,
Bottas előnye csak nőtt a kerékcsere után, Verstappen a frissebb gumikon pedig szintén jócskán lőtávolon kívül volt a harmadik helyre előrelopakodó Hamiltonnak.
Totális unalomba azért így sem fulladt a verseny második fele, a középmezőnyben számos csatát láthattunk, volt koccanással fűszerezett Vettel-Grosjean csörte, és nagy hajrá Pierre Gaslytól, aki látványos előzést mutatott be többek között a red bullos Alex Albonon.
Az első hármas mögött a következő volt a sorrend a befutónál: Pérez, Ricciardo, Leclerc, Ocon, Kvjat, Gasly, Albon. Vettel a 13. helyen zárt a Ferrarival, a leggyorsabb kör Bottasé lett.
„Tudtam, hogy a rajt lesz az első lehetőségem, de egy nagy légy vagy valami rákerült a sisakrostélyomra, és ez eléggé megzavart. De tudtam, hogy utána is lesznek lehetőségeim, valamint ott volt Lewis büntetése. Amint tiszta lett előlem a pálya, nagyon jó tempót tudtam autózni és mindent az irányításom alatt tartottam” – értékelt Bottas a leintés után
„Az újraindítás után egy kicsit lassúak voltunk a közepes keveréken, de amint átváltottunk a kemény gumira, versenyképesebbé váltunk, úgyhogy ennek örülök – nyilatkozta a második helyen végző Verstappen. – Elégedettek lehetünk azzal, hogy szombat után ma is ketté tudtuk választani a két Mercedest. Próbáltam a saját versenyemet futni, szerintem mindent jól csináltunk, boldog vagyok a második hellyel.”
Lewis Hamiltonnak ma esélye lett volna beállítani Michael Schumacher 91 futamgyőzelmes rekordját, de a büntetések miatt meg sem próbálhatta legyőzni a stratégiai előnyben levő Bottast. A hatszoros világbajnok szűkszavűan értékelt. „Egyszerűen nem ez volt a legjobb nap, de ez van, már túl vagyunk rajta. Fogom a megszerzett pontokat és továbblépek.”
Percről percre tudósításunk az eredménytáblázat alatt olvasható.
2024.11.22. - 03:30Las Vegas Grand Prix - 1st Practice |
2024.11.22. - 07:00Las Vegas Grand Prix - 2nd Practice |
2024.11.23. - 03:30Las Vegas Grand Prix - Last Practice |
2024.11.23. - 07:00Las Vegas Grand Prix - Qualification |
2024.11.24. - 07:00Las Vegas Grand Prix - Race |
2024.11.29. - 12.01.Qatar Grand Prix |
2024.12.06. - 12.08.Abu Dhabi Grand Prix |
Köszöntjük Kedves Olvasóinkat a magyaridő szerint a szokásosnál két órával korábban kezdődő Orosz Nagydíj élő közvetítésén! A hétvége Valtteri Bottas fölényével indult, de amikor számított, Lewis Hamilton legyőzte a finn pilótát, akit még Max Verstappen is megelőzött az időmérőn. Igaz, a hatszoros világbajnok gumihátrányban lesz a verseny elején.
Amennyiben el tud rajtolni, Kimi Räikkönen a 322. (más számítások szerint 323.) F1-es futamát teljesíti, amivel beállítja Rubens Barrichello rekordját. A finn pilótát azonban nem izgatja, hogy minden bizonnyal történelmet fog írni.
Ha megnyeri az Orosz Nagydíjat, Hamilton utoléri Michael Schumacher sokáig megdönthetetlennek hitt, 91 futamgyőzelmet számláló rekordját. Úgy tűnik azonban, hogy ez a tény Sebastian Vettelt jobban izgatja, mint a hatszoros világbajnokot.
Váltócsere miatt Alexander Albont és Nicholas Latifit is 5 hellyel hátrébb sorolták az időmérőn elért helyezésükhöz képest, így a thai pilóta a 15., míg a kanadai a 20. pozícióból kezdi meg a futamot.
Óriási ütközéssel ért véget a Forma-2 sprintversenye. A 3-as kanyarban Jack Aitken és Luca Ghiotto is nagy sebességgel vágódott a gumifalnak, és ugyan a pilóták szerencsére jól vannak, a károk miatt nem indították újra a versenyt.
A brit pilóta büntetést kaphat, mert nem a kijelölt helyen végezte el a próbarajtját. A hatszoros világbajnokot akár stop&go-szankcióval is sújthatják.
Az első három helyről rajtoló pilóta kizárólag kemény keverékű abroncsból rendelkezik friss szettel. Hamilton, Verstappen és Bottas ugyanabból a kínálatból gazdálkodhat.
Az olasz gumigyártó a lágy-kemény stratégiát tartja a leggyorsabbnak, vagyis ez alapján Hamilton nincs is olyan rossza helyzetben. Igaz, a brit pilótának várhatóan korábban kell kiállnia, aminek következtében nagyobb eséllyel kerülhet forgalomba, nem beszélve az esetleges büntetéséről.
Az eddigi hat futamot egyaránt a Mercedes nyerte, és a tavalyit leszámítva teljesítmény terén is a brackley-iek voltak a legjobbak. A győzelmek közül négyet Hamilton, egyet-egyet pedig Nico Rosberg és Bottas zsebelt be.
Amennyiben a Mercedes legalább 23 ponttal többet szerez a McLarennél a mai versenyen, akkor a címvédő megelőzi a wokingiakat a konstruktőri pontok örökranglistáján, és fellép a második helyre a Ferrari mögé. Jelenleg 5459,5-5437 az állás.
Elképzelhető, hogy a futam végeredménye még órákkal a leintés után sem lesz hivatalos. A Sky Sports szakértőjeként dolgozó Johnny Herbert szerint ugyanis Hamilton esetét a verseny után fogják vizsgálni.
Charles Leclerc mindössze a 10., míg Sebastian Vettel csak a 14. helyről indul, miután utóbbi tegnap összetörte a Ferrarit. A maranellóiaknak szüksége van a pontokra, hogy legalább a konstruktőri 6. helyről előrelépjenek.
A rádióbeszélgetés tanúsága szerint Hamilton rákérdezett a csapatnál, hogy csinálhat-e még egy próbarajtot, a másik oldalról pedig megerősítették, hogy igen.
A levegő hőmérséklete 29, míg a pályáé 41 fokos. Esőre semmi esély nincsen a futam alatt.
Az időmérőn az első tíz helyen végzőket leszámítva Kvjatot és Räikkönent leszámítva mindenki közepes abroncsokon kezdi meg a futamot. Utóbbi kettő a kemény mellett tette le a voksát.
A rajt után Bottas elment Verstappen mellett, és egy pillanatra Hamiltont is megelőzte, de végül a brit pilóta maradt az első. Verstappen kicsúszott és Ricciardóval szemben is pozíciót vesztett. Stroll és Sainz összetörte az autóját, ezért bejön a saety car.
Még a biztonsági autó beküldése előtt visszaelőzte Ricciardót. Russell, Albon és Norris rögtön kiment a bokszba, mindhárman keményre váltottak.
A spanyol pilóta túl szűken akart visszatérni a pályára, és a bal első kerekével eltalálta a falat. Strollt ellenben hátulról meglökték, ennek következtében ő is kiesett.
A rajt után jelentősen változott a sorrend, jóformán csak Hamilton őrizte meg az első helyét. Mögötte Bottas, Verstappen, Ocon, Ricciardo, Pérez, Galsy, Leclerc, Magnussen, Grosjean, Kvjat, Giovinazzi, Vettel, Latifi, Räikkönen, Russell, Albon és Norris a sorrend.
A brit pilótát beszorították a rajt után, ezért sok pozíciót vesztett, utána pedig arra panaszkodott, hogy sok törmeléken ment keresztül, hogy elkerülje csapattársa autóját. Azóta kiment a bokszba, kérdés, hogy mekkora volt a probléma és mit tudtak vele kezdeni.
A Ferrari-pilóta fedélzeti kamerájából jól látszott, hogy ő találta el Stroll autóját. Kérdés, hogy a sportfelügyelők vizsgálják-e majd az esetet.
Az 5. kör végén a biztonsági autó elhagyja a pályát, így folytatódhat a verseny. Bottasnak így újabb lehetősége lesz, hogy a szélárnyék segítségével megelőzze Hamiltont.
Hiába a szélárnyék, valójában senkinek nem volt reális esélye előzni, legalábbis az élmezőnyben. Norris azért elment Albon mellett, de a 17. helyről nagy munka lesz felzárkóznia.
A brit pilóta első vagy egyetlen kiállásánál 10 másodpercig nem nyúlhatnak az autóhoz, mert kétszer 5 másodpercre büntették meg. A hatszoros világbajnok máris 1 másodpercnél nagyobbra növelte az előnyét Bottasszal szemben.
Az első néngy között másfél másodperc körüli a különbség, Ricciardo az első, aki 1 másodpercen belüll van Oconhooz képest. Kvjat eközben megelőzte Grosjeant, így feljött a 10. helyre.
Leclerc és Stroll esetét nem vizsgálják a sportfelügyelők, így a monacói pilóta megússza a kanadai pilótával való összeérését büntetés nélkül.
Hamilton és Bottas, valamint a finn pilóta és Verstappen között is konzerválódni látszik a differencia 1,3 másodperc környékén.
Russell, Albon és Norris csatázik a mezőny legvégén, és a thai pilótának sikerült visszaelőznie a McLaren versenyzőjét. Russell ellenben meg tudta tartani a 16. pozícióját.
Már nemcsak Ricciardo van 1 másodpercen belül Oconhoz képest, hanem Pérez is tudja használni a DRS-t mögötte. Egyelőre azonban nem tűnik hatékonynak az állítható hátsó szárny.
A brit pilóta elfékezte magát, ezért Albon és Norris is lehetőséget kapott az előzésre. Végül mindketten éltek vele, így a Williams versenyzője visszaesett a 18. helyre.
A Mercedes arra kérte a hatszoros világbajnokot, hogy gyorsítson. Erre leginkább azért van szükség, mert jelen állás szerint maximum Russell elé jöhet vissza a kiállás után.
A Mercedes a kör végén akarta kihívni pilótáját, de Hamilton inkább maradt, és megfutotta a verseny leggyorsabb körét, így jelenleg 2,7 másodperccel vezet Bottas előtt. Eközben Pérez megelőzte Ocont, Ricciardo pedig bement a bokszba. Az ausztrál pilóta kemény keverékeket kapott.
A brit pilóta a 16. körig várt a kiállással, és letöltötte a büntetését. A hatszoros világbajnok kemény gumikat kapott, és a 11. helyre jött vissza, két pozícióval Ricciardo elé.
A Ferrari versenyzője már jó ideje DRS-távolságon belül autózott az Alfa Romeóhoz képest, de még csak támadni sem tudta. Az olasz pilóta viszont kiment a bokszba, így Vettel feljött a 9. helyre.
A brit pilóta 36 másodperccel van Bottas mögött. Gasly kereket cserélt, Hamilton pedig megelőzte Vettelt, így már a 7. helyen áll.
A francia pilóta szintén fehér oldalfalú abroncsokat kapott, és Ricciardo elé jött vissza. Jelenleg Pérez a 3., Leclerc a 4., de ők még nem voltak kint, mint ahogyan Bottas és Verstappen sem.
Ocon is utolérte a Ferrarit, de megelőzni egyelőre nem tudta. Ricciardónak ellenben sikerült a manőver Räikkönennel szemben, így feljött a 9. helyre, közvetlenül csapattársa mögé.
Az előző körben a mexikói pilóta is kiállt, és a két Renault-t ugyan megelőzte, de Hamiltont nem tudta, így a brit pilóta már az 5. helyen áll.Hátránya viszont közel 40 másodperc Bottashoz képest.
Amennyire nem tudott mit kezdeni az Alfa Romeóval, úgy most ő bizonyul nagy falatnak Ocon számára. A francia pilóta még megtámadni sem igazán tudja, pedig gumijai 18 körrel frissebbek.
Most már csak öt pilóta nem cserélt gumit, a két éllovas mellett a mögéjük felzárkózó Leclerc és Kvjat, valamint a 10. pozícióban haladó Räikkönen.
A brit pilóta úgy véli, nem kellett volna ennyire korán kiállnia. A hatszoros világbajnok innentől kezdve nem is kíváncsi az éllovasok köridejeire.
A holland pilótának 1,9 másodperc alatt cserélték ki a kerekeit, és a kemény gumikon közvetlenül Kvjat mögé, a 4. helyre jött vissza.Bottaék egyelőre várnak.
A finn pilóta egy körrel többet teljesített a közepeseken, és természetesen ő is keményeket kapott. A Mercedes versenyzője továbbra is vezeti a versenyt, Verstappen hátránya 9,5, Hamiltoné 14 másodperc.
Az ausztrál pilóta azért kaphat büntetést, mert nem az előírt módon tért vissza a pályára. Eközben Ocon és Vettel mellett is elment, a francia pilóta viszont még mindig a Ferrari mögött van.
A sportfelügyelők nem vártak sokat, 5 másodperces szankciót róttak ki a Renault pilótájára. Ocon végül megelőzte Vettelt, és a lassításból az is kideürlrt, hogy korábban elengedte csapattársát. Leclerc kiment a bokszba, a kemény keverékeken a 7. helyre jött vissza, közvetlenül Ocon elé.
A finn pilóta már 12 másodpercce vezet Verstappen előtt, Hamiltonnal szemben pedig további 6 másodperc az előnye. Kvjat még mindig a 3. helyen halad, rajta kívül Vettel és Räikkönen nem jött még ki.
Az orosz pilóta eddig bírta, és mivel keményeken indult, közepeseket kapott. Az Alpha Tauri versenyzője a 8. pozícióba jött vissza.
Vettel is váltott, így már Räikkönen az egyetlen, aki még nem állt ki kereket cserélni. A finn pilóta a 9. helyen áll, Vettel pedig a 16. pozícióba jött vissza.
A brit pilótának Verstappenhez képest is óriási, 9,5 másodperc a lemaradása, ráadásul régebbi gumikon megy. Bottas továbbra is 12-13 másodperc körüli előnnyel vezet a holland pilóta előtt.
A francia pilóta vélhetően nemsokára meg is előzi riválisát a sokkal frissebb gumikon. Máshol jelenleg nincsen 1 másodpercen belüli különbség.
Ahogyan az várható volt, az Alpha Tauri versenyzője elment a finn pilóta mellett a 2-es kanyar előtt. Az első hármas között nőtt a különbség, Verstappen hátránya 13 másodperc feletti, előnye pedig több mint 10 másodperc.
Hamilton két vétséget is elkövetett, ezek közül az elsőért 1 büntetőpontot kapott, így összesen már 9 van neki. Ha ez a szám egy éven belül eléri a 12-t, akkor a versenyzőt eltiltják egy futamra.
A legtovább ő bírta kerékcsere nélkül, de végül 2007 világbajnoka is kiment a bokszba. A bal első gumiját azonban nehezen tették fel, így a finn pilóta vesztett némi időt, jelenleg a 16. pozícióban áll.
Az orosz pilóta jelenleg a 8. helyen, csapattársa előtt autózik, de viszonylag friss közepeseinek segítségével akár még jobb eredményt érhet el. Ebben a pillanatban épphogy DRS-en kívül van Oconhoz képest.
A thai pilóta ezzel feljött a 13. helyre, de a pontszerző helyektől még mindig borzasztóan messze van. Bottas előnye némileg csökkent, de még mindig 11 másodperccel vezet.
A Red Bull versenyzője ezúttal Grosjean mellett ment el, a következő célpont pedig Magnussen lehet. A 10. helyen viszont Norris halad, 11 másodperces előnnyel a dán pilóta előtt.
Grosjean rövid időn belül két pozíciót bukott, így már csak a 14., és jó eséllyel Vettel is megelőzi. Az első tízben csak Kvjat autózik Ocon DRS-én belül, de előzni egyelőre nem tud.
Grosjean még el is találta a Ferrarit, majd lecsúszott a pályáról, de mindketten tudják folytatni a versenyt. Vettel ezzel a 14. pozícióba jött fel.
Nem történt nagyobb baleset, csak a törmeléket kellett eltakarítani Grosjean korábbi kicsúszása miatt. Egy perccel később már újra száguldhatott a mezőny.
A francia pilóta nagyon szenvedett már a kemény gumikon, ezért a 9. helyről újabb kiállásra kényszerült. Közepeseket kapott és 11. helyre, közvetlenül Albon mögé jött vissza, így őt vélhetően meg fogja előzni.
Albon kis híján megelőzte a McLaren versenyzőjét, de egyelőre ki tudta védekezni. Gasly egyelőre inkább a lepattanóra vár.
Végül a francia pilótának jött össze az előzés, így a továbbiakban ő támadhatja Norrist a 9. helyért. Az élen nem változott lényegesen a különbség.
Vélhetően ő is meg fogja kapni a büntetést, ugyanazért, mint Ricciardo. Gasly eközben el tudott menni Norris mellett, így Albon újból megpróbálhatja megszerezni az utolsó pontot.
A brit pilótát Albon még a pályán előzte meg, miután előbbi blokkolta a kerekeket fékezésnél. A csapat inkább úgy döntött, hogy kihívja versenyzőjét, aki így a közepes gumikon a 15. pozícióban tért vissza.
A holland pilóta 6 másodperc alá csökkentette hátrányát Bottasszal szemben, és ennek nem biztos, hogy csak az az oka, hogy a finn pilótának több autót is le kellett köröznie. Lehet, hogy izgalmas lesz a verseny vége?
A Red Bull már csak 5,5 másodpercre van a Mercedestől, de ha ilyen ütemben csökkenti a távolságot, az nem lesz elég a győzelemre. Kvjat még mindig Ocon mögött, de nem tudja támadni.
Vélhetően ez már csak a leggyorsabb kör megszerzéséről szól, hiszen Verstappen hátrány hirtelen 7,5 másodpercre nőtt. Jelen állás szerint a friss gumikon autózó Gasly kapja meg az extra pontot.
Még az előző kör végén a finn pilóta Gasly körét is túlszárnyalta, így jelenleg 26 pontot kapna. Könnyen lehet azonban, hogy valakinek ehhez még lesz egy-két szava.
A finn pilóta szezonbeli második győzelmét aratja, Oroszoroszágban pedig másodszor nyert pályafutása során. Verstappen a 2., Hamilton pedig csak a 3., így még várnia kell arra, hogy utolérje Michael Schumachert. Az első tíz további sorrendje: Pérez, Ricciardo, Leclerc, Ocon, Kvjat, Gasly és Albon. Utóbbi kapott egy 5 másodperces büntetést, de ez nem számít a helyezése szempontjából.
Bottas győzelmével a Mercedes továbbra is hibátlan maradt Szocsiban, Hamilton 3. helye és a McLaren nullázása pedig azt jelenti, hogy a konstruktőri pontok tekintetében a brackley-i istálló megelőzte a wokingiakat. A nap versenyzője Verstappen lett, de Leclerc is szép teljesítményt nyújtott a 6. helyével. Mi ezzel szeretnénk megköszönni figyelmüket, legközelebb a két hét múlva esedékes Eifel Nagydíj első szabadedzésén jelentkezünk élő közvetítéssel.