A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNPupp Réka
18:00CselgáncsReka Pupp-Amandine Buchard
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
HUNFucsovics Márton | Marozsán Fábián
19:45TeniszTallon Griekspoor/Wesley Koolhof-Marton Fucsovics/Fabian Marozsan
HUNAndrásfi Tibor
20:00VívásTibor Andrasfi-Koki Kano
NyílNyíl

Többségben az internetes állásajánlatok

Vágólapra másolva!
Az interneten is hirdető hazai vállalatok és intézmények ma már az álláshirdetések megjelentetésére fordított büdzséjük több mint felét az internetes állásközvetítőknél költik el - derül ki a Starketing Stratégiai Marketingkutató és Tanácsadó Iroda 2003 áprilisában végzett felméréséből, amelyben a hazai internetes állásközvetítő piacot vizsgálták.
Vágólapra másolva!

A felmérés időpontjában a munkaerő-toborzó honlapok közül magasan a legtöbb hirdető cég és állásajánlat a multinacionális tulajdonosi háttérrel rendelkező jobpilot internetes oldalán volt megtalálható. A jobpilot és különösen - az ugyancsak nemzetközi hátterű - cv-online honlapján a magyarországi mellett külföldön végzendő munkára is toboroznak munkaerőt (a cv-online álláshirdetéseinek közel 30 százaléka ilyen).

Ami a vizsgált honlapokon szereplő hazai álláshelyeket illeti, ezek több mint felét (57 százalékát) közvetett, azaz személyzeti tanácsadók által megjelentetett hirdetések teszik ki. A legnagyobb hazai gazdasági hetilaphoz tartozó jobline honlapján ezzel éppen ellentétes a helyzet: minden tíz hirdetés közül hetet közvetlenül az álláshelyet betölteni kívánó cégek helyeztek el, és csak hármat a személyzeti tanácsadók. A cv-online és a profession.hu honlapján megközelítőleg fele-fele arányban szerepel a két hirdetéstípus, azzal a különbséggel, hogy míg a cv-online esetében a személyzeti tanácsadók, addig a profession.hu esetében a közvetlen hirdetések vannak enyhe többségben.

Állás-karrier/uzletinegyed/allas-karrier/index.htmlAz Üzleti Negyed rovata

A vállalati ügyfelek megkérdezése azt az eredményt hozta, hogy a hirdető vállalatok legnagyobb arányban a jobpilot és a jobline honlapot ismerik. Érdekes, hogy spontán ismertség tekintetében közvetlenül az élen állók mögött végzett az a jobmonitor is, amely már több mint fél éve lemondott a közvetlen állásközvetítői tevékenységéről, és kizárólag a toborzó honlapok ajánlatainak szemlézésével foglalkozik.

A felmérés szerint a hirdető cégek elsősorban az oldal hibátlan működését tartják a legfontosabb szempontnak a hirdetőfelület kiválasztás során, de nagy hangsúlyt kap a weblap látogatottsága és az azt látogatók összetétele is. A válaszok tanúsága szerint a cégek csak kisebb jelentőséget tulajdonítanak az internetes állásközvetítők szolgáltatási árának, az ügyfelekkel való személyes kapcsolattartás minőségének, legfőképpen pedig annak, hogy mennyire egyszerű feladat a hirdetések feladása és módosítása.

Job4smartshttp://allas.negyed.hu/job.phpJobpilothttp://allas.negyed.hu/job.phpCV-onlinehttp://allas.negyed.hu/job.phpTaláljon állást egy helyen, az Üzleti Negyed Karriercentrumában!

A kutatás kitért arra is, hogy milyen mértékű a hirdetők elégedettsége internetes állásközvetítő partnerekkel. A túlnyomó többség számára legfontosabb három szempontból (önéletrajzok száma, minősége, professzionalizmus) az átlagos elégedettségi szint elmarad az elvárásoktól, azaz kisebb-nagyobb mértékben mindegyik szolgáltatótól magasabb teljesítményt várnak ügyfeleik. Különösen az álláskeresők összetételét, azaz a beérkező önéletrajzok minőségét tekintve marad el az átlagos elégedettségi szint az elvárásoktól - áll a Starketing felmérésében, amit saját kezdeményezésre végzett a Business to Business piacon.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!