A Zamárdi-Balatonszárszó között megépítendő 14,2 km szakasz kivitelezője a Hídépítő Rt. és a Strabag Rt. által alkotott Völgyhíd Konzorcium. Az előminősítés után a bíráló bizottság még a Betonút Szolgáltató Rt-t és a Vegyépszer Rt-t tartotta alkalmasnak az ajánlattételre. A szakasz hossza 14,2 kilométer, a kivitelezés júniusban kezdődik és 2006 novemberében ér véget.
Az M0-ás autópálya keleti szektorának (M5 autópálya-4.sz. főút közötti) betonburkolati szakasza kivitelezési munkáira kiírt tender győztese a Strabag Rt. A munka elvégzésére alkalmas és érvényes ajánlattal rendelkezett még a Körgyűrű Konzorcium (tagok: Betonút Rt., Vegyépszer Rt.), a MOTA-Engil Engenharia Consrucao s.a., a Hídépítő Rt. és az EGÚT Útépítő Rt. A szakasz 12,7 kilométer hosszú, építése júniusban kezdődik és 2005 novemberéig tart.
A 4.sz. főút, Vecsés-Üllő elkerülő szakaszának - 2x2 sávos főút - megépítésére a Swietelsky Építő Kft. vállalkozhat. További öt ajánlatot bíráltak el: a Betonút Szolgáltató Rt., a Mota-Engil Engenharia Consrucao s.a., a Strabag Építő Rt., az EGÚT Egri Útépítő Rt., és a Mélyépítő Budapest Kft. vett még részt a tenderen. A szakasz 12,5 kilométer hosszú, építése novembertől 2005 novemberéig tart.