Új zenei adót indít a Viva Medien és az AOL Time Warner a veszteségekkel küzdő Viva 2 helyett. A Handelsblatt cégközeli forrásokra hivatkozva jelentette: az AOL a közös cégben lévő 49 százalékos részesedésért 40 millió eurót fizetett.
Dieter Gomy, a Viva elnöke a zenei adók CNN-jeként aposztrofálta az új csatornát. Gomy a német lapnak elmondta: az új zenei adásban a hírcsatornákban megszokott tudósítói modellt emelik be egy zenetévé struktúrájába. A Viva Plus a videoklipek mellett élő interjúkkal, a képernyő alján futó hírszalaggal és több interaktív tartalommal kíván két százalék feletti részesedést szerezni a német piacon.
Ehhez tudósítói hálózatot épített ki a társaság. Az egy személyben riportert és operatőrt is megszemélyesítő munkatársak Los Angelesben, Londonban, Hamburgban, Kölnben, Frankfurtban, Berlinben és Münchenben kísérik figyelemmel a pop- és rockvilág eseményeit.
A Viva-elnök állítása szerint a cég az új koncepcióval a gyengélkedő reklámpiacon is jó pozíciót szerezhet magának, amit a sajtótájékoztatón több médiaügynökség képviselője rögtön meg is erősített. A megerősítésre szüksége is van a Viva-nak, hiszen a tavalyi év során folytatott intenzív terjeszkedés veszteségessé tette az ambiciózus társaságot.
A társaság elnöke elmondta: legalább öt országban folytatnak tárgyalásokat együttműködésről, a kelet-európai piac azonban a reklámpiac kis mérete miatt nem élvez előnyt.
A világ legnagyobb médiavállalata jelenleg 15,2 százalékban tulajdonosa a Viva-nak.
(Üzleti Negyed)
Ajánlat: