A GVH versenytanácsa megállapította, hogy a WS Teleshop Kft. által forgalmazott Princess Hot Pot főzőedény és Body Shaper testformáló reklámjainak képi és szöveges tartalma alkalmas a fogyasztók megtévesztésére.
A versenytanács szerint, a Princess Hot Pot főzőedény esetében a kft. olyan fiktív árat is említett reklámjában, amelyen azt soha nem forgalmazta, ezzel a különösen előnyös vásárlás hamis látszatát keltette. Továbbá nem megfelelő tájékoztatást adott a vásárlás esetén várható ajándék áráról.
A Body Shaper testformálóról a cég azt mondta, hogy "minden idők legkisebb és leghatékonyabb edzőkészüléke", amely nem volt bizonyítható.
Ezért a GVH versenytanácsa kétmillió forint bírságot szabott ki, és egyben megtiltotta a Body Shaper testformáló reklámjai változatlan tartalmú sugárzásának folytatását.
(MTI)
Ajánlat:
Korábban:
Megbírságolták a Tescot
(2002. április 2.)
Nem hiányzik a könyvtárából?
E-business - Stratégia vállalati felsővezetőknek