A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
HUNAndrásfi Tibor
20:00VívásTibor Andrasfi-Koki Kano
HUNFucsovics Márton | Marozsán Fábián
20:45TeniszTallon Griekspoor/Wesley Koolhof-Marton Fucsovics/Fabian Marozsan
NyílNyíl

A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével

Vágólapra másolva!
A Pannon nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntésével, melyben húszmillió forint bírságot szabott ki a mobilszolgáltatóra, azt állítva, hogy a 2006. évi kommunikációs kampányaiban megtévesztette a fogyasztókat, ezért a mobilszolgáltató jogorvoslatért a bírósághoz fordul.
Vágólapra másolva!

"A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.

A GVH írásbeli határozatának áttanulmányozása után a döntést a bíróságon támadja meg a mobilszolgáltató.

Mint ismeretes a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírsággal sújtotta csütörtökön a Pannon GSM Távközlési Zrt.-t, mivel a cég 2006. évi kommunikációs kampányaiban többször is megtévesztette a fogyasztókat.

A GVH közleménye szerint a mobilszolgáltató többször nem, vagy nem megfelelő módon adott tájékoztatást arról, hogy a reklámokban szereplő árak feltétele a hűségnyilatkozat aláírása. A fogyasztók megtévesztésének minősült az is, hogy a Pannon GSM a részletre vásárolható készülékeknél nem közölte, hogy a hirdetett ár csak kezdőrészlet, így a vevőnek azonfelül további kifizetéseket is vállalnia kell.

A GVH szerint a hűségnyilatkozat azért számít lényeges tulajdonságnak, mert alkalmas a fogyasztó fogva tartására, ezáltal jelentős piaci hatása van.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!