"A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A GVH írásbeli határozatának áttanulmányozása után a döntést a bíróságon támadja meg a mobilszolgáltató.
Mint ismeretes a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírsággal sújtotta csütörtökön a Pannon GSM Távközlési Zrt.-t, mivel a cég 2006. évi kommunikációs kampányaiban többször is megtévesztette a fogyasztókat.
A GVH közleménye szerint a mobilszolgáltató többször nem, vagy nem megfelelő módon adott tájékoztatást arról, hogy a reklámokban szereplő árak feltétele a hűségnyilatkozat aláírása. A fogyasztók megtévesztésének minősült az is, hogy a Pannon GSM a részletre vásárolható készülékeknél nem közölte, hogy a hirdetett ár csak kezdőrészlet, így a vevőnek azonfelül további kifizetéseket is vállalnia kell.
A GVH szerint a hűségnyilatkozat azért számít lényeges tulajdonságnak, mert alkalmas a fogyasztó fogva tartására, ezáltal jelentős piaci hatása van.