A cég olyan beszállítókkal dolgoztat, amelyek nem kívánnak pénzt pumpálni a márkaépítésbe. Az Aldi üzletében több olyan árucikk is van, amelyek gyártója márkás termékkel is jelen van a hazai élelmiszer-kereskedelemben. Ilyen például az Univer vagy a Koch. A friss tejet a cég ugyancsak Magyarországról szerzi be, ahogyan a tésztaféleségeinek jelentős részét is.
A konzervek, tartós élelmiszerek többsége német, de minden olyan országból találni terméket, ahol az Aldi jelen van. A beszállítók zöme azonban - éppen azért, mert márkás termékkel is jelen vannak a kiskereskedelemben - a terméken nem jeleníti sem a nevét, sem a gyártás helyét.
A beszállítói hálózat kialakítására két éve volt itthon az Aldinak, vagyis a most bemutatott minőséget elképzelhetően hosszú távon is tartani tudja. Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szerint érdekes tanulmány a keménydiszkont, ugyanis annak ellenére, hogy márkagyilkosnak számít, hosszú távú perspektívát kínál minden neki beszállító cégnek. Tehát a belföldi gyártóknak is piacot teremt azzal, hogy a termékeket a határon túl is megjeleníti. Nem meglepő módon a keménydiszkont-beszállítókra nem jellemző a panaszkodás, annak ellenére sem, hogy időnként jócskán áron alul kell adniuk termékeiket a kereskedőnek- írja a Napi Gazdaság.