Lendületesen fejlődik a svéd divatcég

Vágólapra másolva!
A válság ellenére a várakozásokat felülmúló mértékben növelte adózott eredményét a harmadik negyedben a Hennes and Mauritz. A világ harmadik legnagyobb divatcége - az amerikai Gap és a spanyol Zara után - a jó eredményeken felbuzdulva az eredetileg tervezettnél több új üzlet nyitását tervezi még az idén.
Vágólapra másolva!

A svéd vállalat adózott eredmény 4,1 százalékkal nőtt a harmadik negyedben, 3,46 milliárd koronára az egy évvel korábbi 3,33 milliárdról. A működési eredmény 7,7 százalékkal 4,70 milliárd koronára emelkedett, elemzők 4,53 milliárdot vártak. A bevétel 12,4 százalékkal 27,6 milliárd koronára(4 milliárd dollár) nőtt 25,4 milliárdról a kedvező árfolyamhatásoknak és az új üzletnyitásoknak köszönhetően.

A társaság derűlátóan ítéli meg a további kilátásokat, ezért az idén összességében 240 boltot nyitnak a korábban tervezett 225-tel szemben. A H&M-nek világszerte 1840 üzlete volt augusztus végén, tavaly ilyenkor 1618.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!