Túljutott a mélyponton a reklámszakma

Vágólapra másolva!
 
Vágólapra másolva!

A legrosszabbon már túljutott a világ reklámipara a Zenith Optimedia médiaügynökség hétfőn ismertetett elemzése szerint. A Financial Times Deutschlandban (FTD) közzétett elemzés szerint megállt a bevételek drámai ütemű csökkenése, és jövőre globálisan már szerény mértékű növekedés várható, 0,5 százalékkal 446 milliárd dollárra. Mindamellett az elemzők rámutattak: Nyugat-Európában, Észak-Amerikában és Japánban változatlanul csökkenő bevételekre lehet számítani.

A Zenith Optimedia számításai szerint az idén 445 milliárdot fog elérni világszerte a reklámköltés, ez 9,9 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál. A társaság adatai szerint 2007-ben 454 milliárd dollár bevételre tett szert a világ reklámipara.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!