A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete százezres fogyasztóvédelmi bírságokat vetett ki több pénzügyi cégre, azok hiányos panaszkezelése miatt. A Korona Kredit Jelzáloghitel 100 ezer, míg a Quality Financial Pénzügyi Szolgáltató, a Hódinvest-Faktor, valamint az Axon egyenként 200 ezer forintot köteles befizetni a felügyeletnek.
Az érintett cégek a büntetés indoklása szerint nem tartották be azt a jogszabályi rendelkezést, amely előírja, hogy a telefonos panaszkezelésről hangfelvételt kell készíteni. A PSZÁF felrótta azt is a cégeknek, hogy panaszkezelési szabályzatukat a PSZÁF vizsgálatának megindítása után tették csak közzé a honlapjukon.
A PSZÁF felszólította a cégeket, hogy tartsák be a telefonon történő panaszkezelés hangrögzítésére vonatkozó jogszabályokat, és kötelezte őket a panaszkezelési szabályzat közzétételére.