Panaszkezelési hiányosságok miatt bírságolt a PSZÁF

Vágólapra másolva!
Több pénzügyi céget is megbírságolt a PSZÁF, mert nem tartották be a telefonos panaszkezelésre vonatkozó szabályokat.
Vágólapra másolva!

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete százezres fogyasztóvédelmi bírságokat vetett ki több pénzügyi cégre, azok hiányos panaszkezelése miatt. A Korona Kredit Jelzáloghitel 100 ezer, míg a Quality Financial Pénzügyi Szolgáltató, a Hódinvest-Faktor, valamint az Axon egyenként 200 ezer forintot köteles befizetni a felügyeletnek.

Az érintett cégek a büntetés indoklása szerint nem tartották be azt a jogszabályi rendelkezést, amely előírja, hogy a telefonos panaszkezelésről hangfelvételt kell készíteni. A PSZÁF felrótta azt is a cégeknek, hogy panaszkezelési szabályzatukat a PSZÁF vizsgálatának megindítása után tették csak közzé a honlapjukon.

A PSZÁF felszólította a cégeket, hogy tartsák be a telefonon történő panaszkezelés hangrögzítésére vonatkozó jogszabályokat, és kötelezte őket a panaszkezelési szabályzat közzétételére.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről