Ezért aztán csaptak egy kis felhajtást.
A „változás 30 napja” nevű projekt keretében a cég minden nap egy új logót publikál a közösségi média-megjelenéseiben és a weboldalán. A logó tervezésében így – a neves, profi dizájnereken kívül – a közösségi médiából érkező visszajelzések is fontos szerepet játszanak majd. Nem mellesleg ez a harminc nap a végsőkig fokozza majd a várakozásokat az új arculattal szemben.
A logó egy modern újragondolása lesz a réginek, ami vezetőknek a cégről valamint a gyorsan változó internetes kultúráról alkotott mostani elképzeléseire reflektál majd. A tervek szerint marad a játékos, élénk, dinamikus stílus, így a lila szín és a felkiáltójel érintetlen marad.
Talán a te kisvállalatodnak nincs pénze arra, hogy nemzetközileg ismert dizájncégeket bízzon meg a logótervezéssel – talán még logód sincsen. Tanulságos azonban, hogy némi kreativitással – és egy minimális költséggel megvalósítható ötlettel (hiszen egy logó tervezése során szükségszerűen jó néhány variáció készül el) – mennyivel nagyobb felhajtást lehet csinálni egy egyszerű arculat-megújításnál.
Ha pedig az egész folyamatba – mint ahogy a Yahoo!-nál teszik – a közösségi média segítségével az ügyfeleidet is bevonod, és valóban odafigyelsz a tőlük érkező visszajelzésekre, akkor nemcsak a figyelmüket nyered meg, hanem a lojalitásukat is meg tudod erősíteni.