A Magyar Telekom szervezetébe illesztett szolgáltatás célja, hogy erősítse a televíziós szolgáltatásokat, ezért a "minőségi tartalomfogyasztást előremozdító megoldásokon dolgozik". Mintegy 150 ember munkáját hangolja össze, akik a német anyacég magyar, szlovák, román, horvát, görög, macedóniai és montenegrói fejlesztésein dolgoznak.
Magyarországra elsősorban a helyi piacon szerzett tapasztalat, a televíziós szolgáltatások fejlettsége és a kedvező földrajzi helyzet miatt esett a választásuk – mondta Thomas Staneker, a központ vezetője. Hangsúlyozta: a Deutsche Telekom térségi vállalatai eddig külön-külön végezték a technológiai fejlesztéseket, a budapesti központ azonban egyesíti a hét vállalatnál meglévő tudást.
Koncz Péter, a Magyar Telekom stratégiai igazgatója kiemelte: az új szervezeti egység a Deutsche Telekom úgynevezett kompetenciaközpontja, és nagy eredmény, hogy azt a magyarországi leányvállalaton belül hozták létre. A szolgáltató központ megnyitása azt is jelzi, hogy a német óriáscégnek továbbra is hosszú távú tervei vannak a magyar piacon – tette hozzá. A fejlesztői csoport legutóbbi eredménye Magyarországon a Moziaréna nevű szolgáltatás, amelynek segítségével számítógépről, okostelefonról, tabletről, okostelevízióról is filmeket lehet kölcsönözni a cég digitális videotékájából.