A Lyoness nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal határozatával, amelyben 10 millió forintra bírságolták a fogyasztókat megtévesztő reklámkampány miatt. Tiszteletben tartja a döntést, és a büntetést az előírt határidőig megfizeti.
A cégcsoport azt ígérte, hogy ha a rendszeréhez csatlakozott tagok a vásárlásaikat meghatározott helyeken és feltételek szerint teljesítik, akkor az elköltött pénz egy részét visszakapják. A hivatal álláspontja szerint azonban valótlanul állította a társaság, hogy a regisztrált tagok minden vásárlást követően, és azonnal pénzvisszafizetésben részesülnek.
A cég közleményében hangsúlyozza, hogy a reklámkampány kommunikációja nemzetközi szinten történt, és egyetlen másik országban sem keltett hamis benyomást.
Hozzátették, hogy a vállalatot a mai napig nem kereste meg egyetlen ügyfél sem azzal kapcsolatban, hogy a kampány üzenete félrevezető lett volna.
A közlemény idézi Mathias Vorbach, a Lyoness Europe AG szóvivőjének nyilatkozatát, aki kijelentette: "nem osztjuk a magyarországi Gazdasági Versenyhivatal véleményét, a döntésüket azonban elfogadjuk."