A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Örülhetnek a marketingesek a Facebook friss újításának

Vágólapra másolva!
A Mashable szerint kissé meghökkentő változás várható a kapcsolati státusz kommunikációjában a Facebookon. De mi köze ennek az üzleti élethez? Elsőre semmi. Elsőre.
Vágólapra másolva!

Azt írja ez a cikk – bár arra nem tér ki, mikortól éles az update –, hamarosan szintet lép a Facebookon a flört, a nyitás, az ismerkedés lehetősége. Ahogy az emailre és a telefonszámra egy ideje a baráti hálóban is rá kell kérdezni, tudakolnunk kell majd azt is, a másik szingli, házas, elvált, vagy bármi az idevágó listán. Nem elég azonban az érdeklődés, rövid üzenetet is kell csatolni, miért akarjuk tudni mindezt. Szép számmal meglehet a meglepő következménye, a bizarr beszélgetésektől a míves félreértésig. Csak a barátainknál feszegethetjük a témát, és – ami szintén elég különösnek hat – mi magunk nem látjuk az „Ask” gombot. Később dönthetünk úgy, hogy ha valakinek válaszolunk, mások számára is elérhetővé tesszük az infót, de a Facebook arra a logikára épít, hogy ha olyan erős lenne a közléskényszerünk, már magunktól megjelenítettük volna a családi állapotunkat a profilunkon.

Új piaci rés nyílik azonban így a marketingesek számára. A demográfiai árnyalatok eddig is nagy hasznára voltak a szakmának, egészen más termékek iránt érdeklődnek a szinglik, a fiatal házasok, a családos emberek és az elváltak. Természetesen az is különbözik, milyen fókuszú kampányra fogékonyak. Így válik az „Ask” gomb a márkák, oldalak számára is lehetőséggé. Olyan, mintha a célcsoport a marketingesek fülébe súgná a státuszát. Nem kell elárulnia a sok százmillió idegennek, mi újság a magánéletében. Csak annak, aki el akar neki adni valamit.

Feltéve, hogy a márka elég impozánsan indokolja az érdeklődést abban a néhány soros üzenetben.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!