A vártnál magasabb profitot ért el a második negyedévben a Priceline. A világ legnagyobb online utazási irodája részvényenkénti nyeresége 12,51 dollárra kúszott fel az egy évvel korábbi 9,7 dolláról (várt: 12,02 dollár), ami elsősorban a külföldi forgalmának megélénkülésének köszönhető.
A vállalat erőteljesen növeli jelenlétét az USA-n kívül, hogy fenn tudja tartani az árbevételének utóbbi hét évben mutatott legalább 20 százalékos növekedési ütemét. A cég számos felvásárlást hajtott végre a cél elérése érdekében.
Az elképesztő növekedési ütem fenntartása egyelőre sikerül, az árbevétel ugyanis 26 százalékkal ugrott meg egy év alatt a második negyedévben, mely így 2,12 milliárd dollárt tett ki. Ez viszont kissé alulmúlta a várakozásokat (2,15 milliárd dollár).
Ugyanakkor a harmadik negyedévben csak 19,6-21,1 dollárt tehet ki az EPS az elemzők által várt 21,31 dollár helyett a menedzsment szerint, így a részvény 1 százalékkal esik piacnyitás előtt.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!