A vállalat így egy nap alatt 2,08 milliárd jüan (335 millió dollár) bevételt ért el, közölte a CNN. A Xiaomi a 2,12 millió okostelefon mellett további 770 ezer okos készüléket, 247 ezer elosztót, 208 ezer fitneszórát, 79 ezer wifi eszközt és 38600 okostévét adott el.
Az ötödik születésnapját nem rég ünneplő pekingi céget nem véletlenül hívják „kínai Apple-nek”. A Xiaomi vezérigazgatója, Lei Jun gyakran fekete garbóban és kék farmernadrágban szokott mutatkozni a különböző céges eseményeken – ahogy tette azt korábban Steve Jobs is.
A Xiaomit a világ öt legnagyobb okostelefon-gyártója között tartják számon, és Kínában gyakran még az Apple-t is megelőzi. A cég idén belépett az amerikai piacra is, és ehhez leigazolta a Google korábbi igazgatóját, Hugo Barrát, hogy segítse a kínai vállalat nemzetközi terjeszkedését.