A Selfmapping összesen 133 faktort mér, a munkahelyi stresszre és a kompetenciákra fókuszál. Felméri, miben szorul fejlesztésre a vállalat, tréningeket javasol, elemez és akcióterveket dolgoz ki.
A magyar startup huszonötszörös túljelentkezés mellett került be a programba, amiben nagy szerepe lehetett annak, hogy máris olyan nagy ügyfelei vannak, mint a DHL, az AVON vagy a Microsoft. „Azt tartjuk a siker titkának, hogy ismertük a célcsoportunk igényeit, így olyan terméket tudtunk létrehozni, amivel elégedettek” – mondta a csapat az Üzletrésznek. A tesztidőszakban számos nagy céggel dolgoztak együtt: több cég HR-ese és vezetője a kezdetektől részt vett a fejlesztési folyamatban. Mivel a cégek elégedettek voltak a végeredménnyel, később a Selfmapping ügyfeleivé váltak.
A 9 millió forintot elsősorban szoftverfejlesztésre, a piaci bevezetésre és marketingre költik. Nemcsak a magyar piacon szeretnének ismertebbé válni, hanem a nemzetközi piac felé is nyitnának fél-egy éven belül. Első külföldi célpiacuk várhatóan Írország lesz, de Németországból és Svédországból is megjelentek érdeklődők. A Start-Up Chilében a világ minden tájáról érkezett vállalkozók vesznek részt, így nagyon inspiráló környezet. A program nem csak kaput nyit Dél-Amerikára, de ráadásul – ellentétben a legtöbb vállalkozáskeltetővel – nem kér részesedést az anyagi támogatásért cserébe.